Avatar billede tvj Nybegynder
23. december 2000 - 22:55 Der er 7 kommentarer

Stellar Office HJÆLP!!!

Hej

Jeg har lige købt Stellar Office 4.02. Mit problem er at jeg aldrig har ført regenskab på pc før, og derfor syndes jeg det er total uoverskuelig :-(( Manualen er ikke til så meget hjælp :-(( Nogle der kan hjælpe mig med opsætningen? Evt flere points... *S*
Avatar billede tvj Nybegynder
23. december 2000 - 23:21 #1
sorry det er Stellar Office 4.21
Avatar billede senj Nybegynder
23. december 2000 - 23:23 #2
Er det ikke noget med at der følger 40 el. 45 dages online support når man køber Staller´s produkter?? I så fald var det måske vejen frem.

I øvrigt er der nogen der mener at manualen er unødvendigt da hjælpe funktionen er meget godt beskrevet.
Avatar billede senj Nybegynder
23. december 2000 - 23:24 #3
Se i øvrigt overskriften på denne side :-)

http://www.infoshare.dk/stilbud10.htm

lidt i henhold til dit sp.
Avatar billede lemoni Nybegynder
27. december 2000 - 10:08 #4
Såvidt jeg er orienteret skal du starte programmet og lave et nyt regnskab. Når du har valgt dette, vil du kunne vælge imellem forskellige typer opsætning. Hvis ikke du har en fast kontoplan fra din revisor, så vælg *Vælg et standard* regnskab, så oprettes din kontoplan med udgangspunkt i en standrdkontoplan som ligger i programmet. Dernæst kan du tilpasse kontoplanen til dine egne behov.

Se iøvrigt også i Funktioner, Opsætning - tag punkterne et af gangen, derved får du måske en ide om hvordan Stellar Office er opbugget - rent bogføringsmæssigt.

Held og lykke.
Avatar billede mkelle1 Nybegynder
27. december 2000 - 12:20 #5
tvj>
Hvad er det mere præcis du har problemer med?

Mads
Avatar billede tvj Nybegynder
28. januar 2001 - 13:56 #6
Det er selve opsætningen....
Avatar billede hsgroup Nybegynder
23. august 2001 - 18:04 #7
Håber at du har fået løst dine problemer og bare har glemt at lukke spørgsmålet, ellers kan jeg godt hjælpe dig med den totale igangsætning af din bogføring. kontakt mig  på email hst@ofir.dk