Avatar billede shanse29 Nybegynder
08. september 2003 - 21:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Stylesheet på mac

Hejsa

Nogen som ved hvordan man indstiller sin mac således at den henter stylesheet på et website hvergang siden tilgåes?.

Mit problem er at hvis jeg laver ændringer i stylesheet, bliver de ej vist på mac når man opdaterer?!?.

Kan man angive noget i koden evt?, som sikrer at stylesheet bliver læst ind hver gang?

/SH
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2003 - 21:48 #1
<link rel="stylesheet" href="style.css" type="text/css" />

Er det, det du mener ?
Avatar billede shanse29 Nybegynder
08. september 2003 - 21:51 #2
Prøv at læse spørgsmålet igen :-). Hvis jeg laver ændringer i det eksterne stylesheet bliver disse ikke vist på mac?!.
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2003 - 21:54 #3
Jeg ved ikke meget om MAC, men mon der er noget her du kan bruge.
http://macedition.com/cb/resources/macbrowsercsssupport.html
Avatar billede roenving Novice
08. september 2003 - 21:55 #4
Har du prøvet med de almindelige no-store-ting:

<meta http-equiv="Pragma" content="no-cache">
<meta http-equiv="Cache-Control" content="no-cache">
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2003 - 21:55 #5
Avatar billede shanse29 Nybegynder
08. september 2003 - 22:00 #6
phatlasse> Det link var jo ret informerende. Det her med at åbne et nyt vindue med stylesheet i virkede :-).

Stor tak
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2003 - 22:19 #7
jamen, så svar :o)
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2003 - 22:19 #8
og vi prøver igen....