Avatar billede tempi Nybegynder
07. september 2003 - 01:05 Der er 9 kommentarer

Hvordan "recover" jeg mails på en Nokia 9210

Er der nogen der ved hvordan man får slettede mail tilbage på sin 9210 ? På Pc kan man bruge Recovery programmer. Findes disse også til Nokia 9210 ?

http://www.eksperten.dk/spm/392532
Avatar billede jeoparty Nybegynder
07. september 2003 - 01:29 #1
Er ved at undersøge det, kommer snarest med et svar :-)
Avatar billede connie Nybegynder
07. september 2003 - 01:31 #2
Det kan du pt. ikke, beklager.
Avatar billede tempi Nybegynder
07. september 2003 - 02:43 #3
Jeoparty : Håber du finder noget, er virkelig i knibe (;O(

Connie : Hvorfor mener du at det ikke kan lade sig gøre ? Jeg vil gerne have en begrundelse hvorfor det ikke kan lade sig gøre, hvis jeg må få det (;O)
Avatar billede connie Nybegynder
07. september 2003 - 03:14 #4
tempi> Selvfølgelig. En af mine kollegaer havde ved en fejl slettet et dokument på netop en 9210. Ifølge Nokia support (kan iøvrigt findes på nettet på https://support.nokia.com/) fik han den besked at der pt. ingen "recovery" muligheder er til denne model.
Avatar billede tempi Nybegynder
07. september 2003 - 12:38 #5
Connie : Klar besked (;O) tak skal du have, man kan så håbe på at <Jeoparty> har en anden løsning som ex. et software fra 3. part. Problemet med et recovery program er at 9210 kører med symbian som programmeringssprog og det arbejder dårligt sammen med windows.
Avatar billede connie Nybegynder
07. september 2003 - 23:22 #6
tempi> Ja vi må krydse fingre for at jeoparty har en løsning :)
Avatar billede jeoparty Nybegynder
12. september 2003 - 01:13 #7
aner ikke om dette giver dig noget...men jeg fik lige at vide at hvis du har lavet en backup af din telefon kan du genskabe mailene. aner ikke hvad det betyder men det gør du måske. Jeg har en kammerat som er igang med at undersøge om der ikke skulle være et 3. parts program som kan bruges, men kan godt tage lidt tid. Hvis du har en email kan jeg maile dig når jeg hører noget fra ham.
Avatar billede connie Nybegynder
12. september 2003 - 19:15 #8
jeoparty> Hvis du finder ud af noget må du meget gerne skrive det her, så jeg evt. kan hjælpe mn uheldige kollega.
Avatar billede tempi Nybegynder
13. september 2003 - 18:32 #9
Jeoparty : Ja (;o) Det siger mig noget, Det betyder det samme som at have lavet backup på en computer, men det har jeg ikke gjort på den, desværre (:0(
Så jeg håber virkelig at din kammerat finder noget. Min E-mail adr. er hatc26@yahoo.com.