Avatar billede mikkidk Nybegynder
06. september 2003 - 03:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ikoner i proceslinien + minimerede websider

Hvorfor kan jeg ikke sætte mine programikoner ned på XP's proceslinie?
Når jeg minimerer websider for at gemme flere på proceslinien, forsvinder de af en eller anden grund - hvorfor?
Avatar billede flowerdead Nybegynder
06. september 2003 - 06:46 #1
Prøv at højreklikke på din taskbar og vælg egenskaber. Der kan du finde et punkt der hedder "Group Similar Taskbar Buttons" (kender ikke den danske oversættelse).
Avatar billede magictouch Nybegynder
06. september 2003 - 07:00 #2
gruppér beslægtede osv.
Avatar billede magictouch Nybegynder
06. september 2003 - 07:06 #3
jeg tror ogå at den lodrette streg (ka´ikke huske hvad den hedder) skal trækkes helt til venstre
Avatar billede nopsen Ekspert
07. september 2003 - 02:26 #4
har du fjernet fluebenet i "lås proceslinie"?
Avatar billede mikkidk Nybegynder
07. september 2003 - 10:39 #5
Har selv fundet ud af det. Trækker bare ikonerne ned ved siden af startknappen.... voila!! :-)

Magictouch: er ikke helt med på hvad du mener *s*
Tak for hjælpen
Avatar billede mikkidk Nybegynder
07. september 2003 - 10:40 #6
Det der pointsystem må jeg lige sætte mig lidt ind. Det virker sgu temmelig underligt og ret brugeruvenligt.....
Avatar billede magictouch Nybegynder
07. september 2003 - 10:51 #7
mikkidk> er ikke helt.... med hensyn til hvad?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. september 2003 - 16:16 #8
Da du selv løste problemet, kan du selv lægge et svar og derefter acceptere det. På den måde får du lukket dit spørgsm.

victor-1
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. september 2003 - 20:20 #9
Lukketid

/victor-1
Avatar billede mikkidk Nybegynder
24. december 2009 - 00:42 #10
nå ja. ....... Lægger svar.