Avatar billede explore Nybegynder
05. september 2003 - 23:59 Der er 5 kommentarer

HJÆLP...Flytte Exchange2000 til ny server

Da jeg skal flytte win2kserver,med exchange2000 til en ny server, har jeg brug for lidt hjælp.

Jeg har tænkt mig at sætte den nye server op med samme navn som den gamle.

spørgsmål1.
Jeg har fået af vide at jeg kan bruge ADMT til at flytte data fra exchange, men når jeg læser om ADMT kan jeg kun se at det kan migrerer fra Exchange 5.5 til EXC2000.
Ved nogle om det kan overflytte fra exc2000 til exc2000?
spørgsmål 2.
hvordan kan jeg sætte den nye op med samme navn på domænet, og få overført exchange til denne, det kan man vel ikke, og i fald du ved hvordan jeg best kan gøre dette, ville jeg være meget glad for et svar.

Jeg har lige mistet overblikket her.
Explore.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. september 2003 - 01:16 #1
En artikel som kunne have interesse:
http://www.swinc.com/resource/e2kfaq_appxa.htm
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. september 2003 - 01:20 #2
Avatar billede explore Nybegynder
06. september 2003 - 10:09 #3
Det er fint nok, men jeg kan ikke bruge backup, da det er to forskellige backup programmer, på gammel og ny server.
Så jeg kal have overført exchange på anden måde derfro overvejer jeg at bruge ADMT...så derfor ovenstående spørgsmål.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. september 2003 - 11:01 #4
Ok, den del kan jeg ikke hjælpe med. Da vi bruger Netware og Groupwise på arb. har jeg har ingen erfaring i AD.
Avatar billede clausn Nybegynder
28. september 2003 - 16:32 #5
Du kan jo via Exmerge eksportere alle mailboxe ned i pst filer og flytte dine data på den måde... Det var løsningen da jeg stod med en gammel Exchange 5.5 der skulle flyttes fra en server til en anden.