Avatar billede matz Nybegynder
03. september 2003 - 15:59 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Søger en til at lave et website

Jeg vil høre hvor meget det koster at lave et system, som papkassen.dk - uden betalingsservice. Men ellers så skal man kunne oprette en bruger, også kunne oprette annoncer i forskellige kategorier.

Dette website skal laves til et Young Enterprise projekt, hvor der vil forekomme en salgsmesse. Websitet skal kører i 1 år, hvor der vil blive taget stilling til om det skal drives videre. Hvis i er villige til at lave systemet til en pris under "normalt" så kan i få jeres navn/firma med - hvor i vil blive set af rigtig mange folk og højere folk i ehversbranchen.
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2003 - 16:02 #1
Hvad regner du med når du skriver en pris under "normalt".
Har du et nogenlunde prisniveau?
Avatar billede matz Nybegynder
03. september 2003 - 16:06 #2
Jeg mente at i programmører har en ca. pris på sådan et system som jeg søger, så hvis i var villige til at gå under den pris ville i få jeres navn på websitet.
Avatar billede cdc Novice
03. september 2003 - 16:08 #3
Hvornår skal du have prisen ?
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
03. september 2003 - 16:08 #4
Uddyb gerne opgavens omfang en smule, tak.

Forventninger til sprog? Eks.: PHP / ASP?

Er design / grafisk udvikling en del af opgaven, og i så fald hvor stor en del?
Skal der foretages en "total konceptudvikling" eller har i nogle elementer i forvejen?

Skal det fungere som et auktionssystem med tidsramme, eller blot noget a la dba.dk?

Det er svært at forestille sig en prisklasse med så lidt information, så man har ikke rigtig lyst til lige at slynge noget ud. (Jeg har i hvert fald ikke)

Mvh. Jakob
Avatar billede matz Nybegynder
03. september 2003 - 16:13 #5
Jeg ser gerne at det bliver lavet i ASP. Grafisk ser jeg kun at der skal være nogle små elemnter som bg, men ikke et grafisk design af hele siden. Da det skal laves pænt med webfarver.

Systemet skal fungere som på papkassen.dk - du opretter en bruger, opretter så en annonce, hvor tlf, mail... Bliver vist frem. www.papkassen.dk .

Bare spoørg hvis der er mere.

Prisen skal gives seneste imorgen (torsdag) aften.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
03. september 2003 - 16:15 #6
Se det var rart at vide, da jeg ikke beskæftiger mig med ASP :-)

- Så jeg står af, held og lykke.

Mvh. Jakob
Avatar billede matz Nybegynder
03. september 2003 - 16:20 #7
Jeg vil os lige tilføje at bag Young Enterprise er der sponsorer som:

TDC
Ericsson
Micro Matic
Scandinavian Airline Systems / SAS

- og flere endnu....
Avatar billede keysersoze Guru
03. september 2003 - 16:24 #8
... og alligevel er der ikke råd til et full-price system ;)

anyway - det er svært at komme med en pris som er "under normalen", for så vil man automatisk tænke i at sætte prisen højere først og derefter går ned til "under normalen"

Jeg vil sagtens mene at jeg kan lave det og er da også interesseret i at høre lidt mere om det - men samtidig er jeg en smule i tvivl pga den måde prisen skal defineres på... men sådan noget kan man jo altid tale om :)

se evt mit minisite for kontakt-info
Avatar billede neess Nybegynder
03. september 2003 - 16:31 #9
Vil godt kunne lave dig et sådan system.
Du skal være velkommen til at kontakte mig direkte på christian@dream-web.dk
Vi har gode erfaringer med at lave gode systemer, med et godt backend system(cms) fra blandt andet portaler.

Vores specielle er php. Men laver også løsninger i asp.
Avatar billede swaxi Nybegynder
03. september 2003 - 16:53 #10
jeg vil meget gerne give dig et tilbud på opgaven. jeg har før lavet opgaver af den type og det omfang. send en mail til mig for at få et uforpligtende tilbud :
info@kyberfabrikken.dk
www.kyberfabrikken.dk
Avatar billede tt-dk Nybegynder
03. september 2003 - 17:48 #11
du kan fange mig på th@websolutions.dk, så kan vi måske finde ud af en god pris ;-)

reference på www.websolutions.dk
Avatar billede danielfrost Nybegynder
03. september 2003 - 17:58 #12
Jeg har et system der er klar til brug! et komplet auktions system...det skal nok bare tilpasses!
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. september 2003 - 22:48 #13
kontakt mig på martin@pezzo.dk så finder vi en rimlig pris
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2003 - 17:04 #14
kontakt: questis@questis.dk så kan vi se på det derfra
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
04. september 2003 - 23:38 #15
jeg vil lave det for 5000 kr kontakt mig på chelsea@jubiipost.dk
Avatar billede zuiq Nybegynder
05. september 2003 - 19:07 #16
Hej, jeg kan lave det for under 2500 kr.
Det tager ik særlig lang tid at lave selve sytemet, det ka ta' en weekend eller lign.
Jeg ville lave det i ASP med MySQL database. Kontakt mig hvis det er intressant.
email: mads@shadeless.dk
msn: mads@shadeless.dk

Se evt. også min hjemmeside som er under udvikling:
http://zuiq.shadeless.dk

Mvh.
Mads
Avatar billede zuiq Nybegynder
05. september 2003 - 19:09 #17
Tilføjet:
Jeg tror faktisk at jeg kan lave systemet endnu billigere, 1500 kr eller noget.
Fordi systemet er RET nemt at lave, det er meget simpelt.
Avatar billede zuiq Nybegynder
05. september 2003 - 19:12 #18
Især fordi at der ikke skal være en betalings-del.
Avatar billede cdc Novice
05. september 2003 - 19:30 #19
zuig, hvis du forsetter med det der så laver du det snart gratis... Man plejer jo ikke at underbyde sig selv sådan. er du sulten ?  :o)

Men hvis det er det prisleje man taler om, så er jeg glad for ikke at skulle give bud, man når jo ikke engang at sette sig ned og lave en plan over projectet før pengene er brugt

/cdc
Avatar billede neess Nybegynder
05. september 2003 - 19:50 #20
Nogen er åbent bart meget sulte.
Men så for en anden ting, mener jeg der er skrevet noget om på eksperten at her ligger man ikke opgave sig drejer sig om kolde kontanter, der kan man bruge sharkforum. Da det omhandler dette.
Avatar billede keysersoze Guru
05. september 2003 - 20:06 #21
neess >> da matz søger en person til at udføre en opgave og ikke både udlover point og penge er eksperten det rigtige sted at gøre det. Sharksforum er også en klar mulighed, men der er ikke noget i vejen ved at poste det på E.

Mht prisen på projektet, så syntes jeg at det skal holdes uden for eksperten - jeg har valgt at holde min pris tæt ind til kroppen (selvfølgelig i samarbejde med matz) og håber heller ikke at min pris bliver postet her uanset om jeg får opgaven eller ej. Den samme holdning håber (håbede) jeg at alle andre har (havde)...
Avatar billede neess Nybegynder
05. september 2003 - 20:08 #22
oki doki.
Avatar billede matz Nybegynder
25. september 2003 - 09:43 #23
Opgaven er hermed fuldført.