Avatar billede ChristinaT Novice
31. august 2003 - 19:42 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke uploade animerede filer? .gif

Hej,
Håber i kan hjælpe mig. Jeg har lavet denne side www.feelings-flame.dk, men flere af billederne - f.eks. under Pictures - de nederste - skulle have været animerede/bevægelige. Når jeg ser dem på min egen computer virker de fint - står og vipper i flammen, men andre ser dem ikke - kun en box med et lille rødt kryds i. Derfor har jeg nu ændret til stationære billeder, indtil jeg finder en løsning.
Jeg har Micorsoft Frontpage, og er nybegynder i det her! :-)
Kikker jeg på egenskaber for billede, er navnet C:/(mappenavn)/lysanimerenhed.gif, men jeg prøver at slette det første, så der kun står lysanimerenhed.gif .. men systemet ændrer hele tiden tilbage til c:/ osv igen
Nogle idéer til hvad jeg gør ?????  1000 tak !!
Avatar billede gertp Nybegynder
31. august 2003 - 20:25 #1
prøv at  åbne siden i notepad og rette stien der. gør du ved at højreklikke på filen og vælge 'åbn med'
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2003 - 20:33 #2
Du skal importere filerne til din frontpage så du er sikker på de bliver udgivet.

Stå i den web du har lavet
Vælg File - import
Avatar billede ChristinaT Novice
31. august 2003 - 21:52 #3
File - importeret er sket tidligere. Gør jeg det igen spørges der til om jeg vil overskrive eksisterende fil. Åbner jeg til redigering ser det noget så flot ud.. I notepad er der ikke andet end en masse firkanter og lidt a og e nogle gange.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2003 - 22:48 #4
Jeg er også rimelig ny webdesign, men når jeg vælger egenskaber for billede, får jeg vist stien til mit lokale websted, image mappen (hvor jeg har lagt billederne) og billednavnet.

Har du sat billederne ind ved at trække de importerede billeder, eller har du valgt insæt billede og hentet dem fra C-drevet?

Har du tjekket, at dine billeder ligger på det web du har udgivet det på.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2003 - 23:00 #5
Jeg har lige kopieret dit store lys,  og åbnet det i animation shop. Det det der ses på dit web består kun af 1 billede. Det er nok derfor, der ikke er nogen bevægelse.

Har du prøvet at sige ja til at overskrive dine importerede billeder, og se om det ikke hjælper. Husk at gemme siden før du udgiver en ny version.
Avatar billede gertp Nybegynder
31. august 2003 - 23:17 #6
prøv lige at vise den kode med de animerede gif, dr ikke virker
Avatar billede ChristinaT Novice
29. september 2003 - 17:38 #7
Hej,
Beklager jeg ikke har været i stand til at fortsætte her tidligere. Jeg har nu fundet løsningen; Hakker jeg af under video for egenskaber for billede, virker det fint.

I skal alle have mange tak for jeres hjælp.
Avatar billede ChristinaT Novice
29. september 2003 - 17:39 #8
Jeg fordeler point´s mellem jer to.