Avatar billede jonaskvl Nybegynder
08. april 1999 - 00:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

problem med point

problemet med at man stiller et spørgsmål og så finder man selv ud af det og vil derfor ikke give sine point ud kan da løses ved at man svarer på sit eget spørgsmål
Avatar billede ruprect Nybegynder
08. april 1999 - 15:28 #1
Nej - Man kan ikke selv svare på sine spørgsmål.

- Michael
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. april 1999 - 20:27 #2
det er jo lige meget, man kan bare lade være med at acceptere den andens svar man
Avatar billede jonaskvl Nybegynder
08. april 1999 - 20:29 #3
ruprect:
Da det er under forslag skal det nok tages som et forslag.. jeg er godt klar over at man ikke kan svarer på sine egne spørgsmål, men det var en let måde at løse problemet på kunne jeg forestille mig.
Avatar billede admin Novice
11. april 1999 - 23:31 #4
Det vil blive muligt selv at svare på sine spm; Jeg arbejder på sagen :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. april 1999 - 23:52 #5
godt