Avatar billede ole40 Nybegynder
30. august 2003 - 21:08 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Messenger i XP miljø

Hvorfor kan jeg ikke få Messenger til at virker?
Når jeg starter den kommer denne meddelelse på Event loggen

Beskrivelsen for hændelses-id ( 4 ) i kilden ( (MSN/Windows) Messenger Service ) blev ikke fundet. Den lokale computer har muligvis ikke de nødvendige oplysninger i registreringsdatabasen eller DLL-meddelelsesfiler til at vise meddelelser fra en fjerncomputer. Du kan muligvis bruge flaget /AUXSOURCE= til at vise denne beskrivelse. Se i Hjælp og support for at få flere oplysninger. Følgende oplysninger er en del af hændelsen:

/Ole
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. august 2003 - 22:00 #1
Prøv at slå din indbyggede XP firewall fra, det kunne være så simpelt
Avatar billede fido82 Nybegynder
30. august 2003 - 22:05 #2
Kør en winupdate ;)
Avatar billede ole40 Nybegynder
31. august 2003 - 10:29 #3
Jeg har installeret MSN Messenger i stedet for windows messenger 4.7 fra windows update og MSN Messenger VIRKER
/OLE
Avatar billede ole40 Nybegynder
31. august 2003 - 10:30 #4
Point delt mellem svar...