Avatar billede coolyo Nybegynder
30. august 2003 - 17:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til en bot

Hej...

Jeg er owner på #tested @ Quakenet.org
Jeg har lavet den bot som er der inde...
Jeg vil godt have at den bot skal kunne sige hvad serveren hedder + map der bliver spillet + hvor mange spiller der er der inde (Det hele er om cs det jeg snakker om)
Og alt det skal den sige når man skriver:  !192.38.224.68

Tak for hjælpen "eksperter" ;)
Avatar billede knocker Nybegynder
30. august 2003 - 18:19 #1
Lær hlds protokollen og leg med UDP sockets.

Der er en grund til at koden ikke at udgivet til alt og alle, netop fordi mange, inkl. mig selv, har svedt i mange timer, for at få det til at fungere ordentligt. :)

/help UDP Sockets
Avatar billede coolyo Nybegynder
30. august 2003 - 20:00 #2
Jamen ok så :) jeg vil da også helst lære det selv..... nu har jeg bare det problem at kan ikke huske passwordet til administrator og de andre bruger i windows XP :( og jeg har kun 1 diskette så hvad skal jeg gøre for at få sam filen fra NTFS partitionen ??
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. august 2003 - 20:03 #3
boot op med en Win2k cd...så kommer du udenom password
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. august 2003 - 20:05 #4
meeen mon ikke du lige skal smide det spørgsmål ind under en anden kategori???
Avatar billede coolyo Nybegynder
30. august 2003 - 20:06 #5
jo det skal jeg nok
Avatar billede coolyo Nybegynder
30. august 2003 - 20:07 #6
men det er ikke noget som du kan hjælpe med ?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. august 2003 - 20:07 #7
eller få fat på ERD COMMANDER http://www.winternals.com/products/repairandrecovery/erdcommander2002.asp

Den kan boote winxp og 2000 op uden password, og kan resette passwords og mange andre ting
Avatar billede coolyo Nybegynder
30. august 2003 - 20:08 #8
ja koster sgu penge :( :(
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. august 2003 - 20:08 #9
bare et RET dyrt program, men meget handy hvis man er It-konsulent :o)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. august 2003 - 20:09 #10
men du skulle vist kunne boote op i fejlsikret tilstand med en 2000 cd :o)
Avatar billede coolyo Nybegynder
30. august 2003 - 20:09 #11
ja det er rigtig ;) kan jeg evt. få din email ?? hvis nu jeg har lige et andet problem eller du har msn det er lidt bedre at snakke over der
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. august 2003 - 20:10 #12
skal til at smutte nu :o( sorry
Avatar billede coolyo Nybegynder
30. august 2003 - 20:11 #13
men alligevel så jeg altid har den ?