Avatar billede medusa Nybegynder
29. august 2003 - 09:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

No fax images generated

Hvad betyder den fejl?

Jeg får den når jeg vil sende et dokument som en fax. På dokumentet har jeg et Sendto felt som jeg udfylder med "Leverandørnavn@5551234@FAX". Det burde jo virke, men den mangler et eller andet.
Avatar billede medusa Nybegynder
29. august 2003 - 09:20 #1
Hvis jeg laver en fax-formular med felterne Sendto og Body, og derefter indsætter dokumentet i bodyfeltet via rendertortitem virker det !?! Men hvorfor er det nødvendigt? Bør man ikke kunne sende en formular sådan uden videre eller er jeg bare naiv i min tro?
Avatar billede Celau Praktikant
30. august 2003 - 11:44 #2
Hvilken fax-applikation bruger du?
Domino.Fax, Extrafax, VSI-Fax, Rightfax,... ?
Avatar billede medusa Nybegynder
01. september 2003 - 08:09 #3
Det er Extrafax.
Avatar billede medusa Nybegynder
25. september 2003 - 15:37 #4
Pyt jeg gør det på en anden måde som virker.