Avatar billede zirkon Nybegynder
23. august 2003 - 22:30 Der er 7 kommentarer

3 på tdc adsl

Har en Linksys Cable/DSL router (with 4 port switch) vores problem er at når vi er f.eks 3 der vil ind og spille kan de 2 af os gå ind uden problemer, men den ene bliver smidt af så snart den 3 logger på.
hvad skal jeg ændre på ?
Avatar billede esben_aaberg Nybegynder
23. august 2003 - 22:33 #1
Du skal bestille yderliger en ip addresse hos tdc. Det koster et beskedent beløb. Du kan fortage bestillingen via de kunne nummer på deres hjemmeside!
Avatar billede superanden Nybegynder
23. august 2003 - 22:37 #2
at få ekstra ip'er hos tdc koster 10,- mere om måneden.

burde bare ikke være et problem da de fleste routere jo laver ip'erne om så der kan komme et uendeligt antal brugere på ad gangen
Avatar billede bredker Nybegynder
23. august 2003 - 22:43 #3
manden har en router , så han behøver ikke mere end en ip
det er routeren der ikke er sat rigtig op , eller den 3 maskine
Avatar billede superanden Nybegynder
23. august 2003 - 22:54 #4
bredker det samme tænkte jeg men hvad fanden kan været sat forkert op?

zirkom er computerne sat til Automatisk ip'er alle sammen ?
Avatar billede zirkon Nybegynder
23. august 2003 - 23:12 #5
ja alle har automatisk ip
Avatar billede kenp Novice
24. august 2003 - 16:19 #6
Der er jo nogle spil, som gør dte at man godt kan have det indstalleret på flere computer, men hvis man går online med dem samtidig så vil den anden blive kastet af når den anden går på! et af de spil jeg ved som gør det er Command and conqurere Generals, det kan tænkes det er det.
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
25. august 2003 - 15:04 #7
Det er noget fis at påstå at bare fordi man har en router, så har man et ubegrænset antal IP-adresser. Hvis en router har en indbygget NAT funktionalitet, så passer det som regel. Men ellers router en router bare ens IP adresser ud til Tele-udbyderen.