Avatar billede tow Nybegynder
20. august 2003 - 13:13 Der er 3 kommentarer

Dynamisk ai/eps til swf?

Jeg har brug for at få en eps/ai fil som besøgende på min side uploader, ind i en swf fil, automatisk. Vha. af noget fiks php værk.
Dvs. at når ai/eps filen er uploadet dannes der efterfølgende en swf fil, udfra en swf skabelon jeg har oprettet i forvejen, som standard.

erfaringer og ideer?
Avatar billede c Nybegynder
20. august 2003 - 14:41 #1
hvad mener du helt nøjagtigt, og hvor mange $$$ vil du kaste med i ringen?
Avatar billede tow Nybegynder
20. august 2003 - 22:27 #2
Jeg mener helt nødagtigt det jeg skriver, hvad er det du ikke forstår?

Jeg har bug for at høre fra nogen der ved noget om dette, tror de ved noget, har ideer til hvordan det løses, ved hvor man finder hjælp eller selv kan HJÆLPE. Ved ikke hvor "$$$" kom ind i billedet!?
Avatar billede tow Nybegynder
27. august 2003 - 17:12 #3
ingen forslag?