Avatar billede drzulu Nybegynder
20. august 2003 - 13:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sus - automatisk opdatering

Har installeret SUS på en server og hentet opdateringer hertil.

Har fulgt guiden på http://webguider.dk/ del 12

Problemet er at mine klienter tilsyneladende ikke henter nogen opdateinger...

Kort sagt det virker ikke rigtigt.
Avatar billede drzulu Nybegynder
20. august 2003 - 14:51 #1
Det ser ud til at det kører alligevel........

Men nogen der ved hvorfor man ikke kan hente servicepacks og visse andre patches? fx ie 6 sp1?

Skal de hentes manuelt? Eller er der også en løsning til det???
Avatar billede r.falken Nybegynder
22. august 2003 - 17:33 #2
Indtil videre kan man kun installere hotfix osv. men mon ikke service packs bliver inkluderet senere. Hvis du vil og har mulighed for det kan du jo apply sp via GPO'er fra din 2000 server og i computer settings.
Avatar billede drzulu Nybegynder
25. august 2003 - 10:25 #3
Det lyder interessant.
Kan du give lidt yderligere info til hvordan man kommer videre med GPO & service packs? Evt et link til dokumentation...

Skal man fx bruge logon script til det?
Avatar billede r.falken Nybegynder
25. august 2003 - 16:14 #4
Avatar billede drzulu Nybegynder
27. august 2003 - 10:31 #5
tak