Avatar billede perper Nybegynder
19. august 2003 - 21:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet shop

Hejsa,

Er der nogen der ved dette vedrørende betaligssystemer. Jeg kan se online betaling kræver indløsningsaftale med pbs, som op deler i følgende grupper:

1. dankort og visa/dankort
2. Internationale kort

Hvis man nu kun vælger nummer 1, kan visa kort fra andre lande så bruges eller er det kun dem der også er dankort samtidig?? er kommet meget i tvivl og kan ikke finde et rigtig svar, nogen der ved det?
Avatar billede perper Nybegynder
19. august 2003 - 21:43 #1
er lidt forvirret men visa ser ud til at dukke op flere steder ?? Arghh!
Avatar billede perper Nybegynder
19. august 2003 - 21:44 #2
Her tror jeg så jeg fandt svaret.. Nej det kan de ikke, sjovt som kan lede i timer og det øjeblik man spørger finder man det selv.. suk.. beklager og lukker
Avatar billede riversen Nybegynder
19. august 2003 - 21:50 #3
ja hvis man ser logisk på det er det også hvad jeg ville komme frem til...det andet giver jo ingen mening