Avatar billede ozman Nybegynder
16. august 2003 - 17:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

dvd-audio

Hvordan kan jeg lave en audio dvd? Og hvilken program skal jeg bruge?
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2003 - 20:32 #1
Det må du lige forklare lidt mere om ???
Avatar billede ozman Nybegynder
16. august 2003 - 21:19 #2
Det jeg i bund og grund skal bruge er et program der kan konvertere og brænde mine mp3 filer ned på en dvd-skive som jeg så kan afspille i min dvd-afspiller. Ligesom når man laver en cd i Medie Player.
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2003 - 23:01 #3
skal det være som MP3 format eller CDA ?
Avatar billede ozman Nybegynder
17. august 2003 - 00:06 #4
Det skal være CDA, da min dvd afspiller ikke kan afspille mp3'er
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2003 - 09:04 #5
Jeg har ikke selv en DVD brænder, men har du prøvet med Nero ? Fuldstændig som med en alm. musik CD....
Avatar billede ozman Nybegynder
17. august 2003 - 10:40 #6
Det har jeg prøvet og man kan ikke:-( En måde at gøre det på ville selvfølgelig være at manuelt konvertere alle de mp3 filer der skulle på dvd'en til wav og så derefter brænde dem... Men der må da findes et program der netop gør alt det....!
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2003 - 19:56 #7
Nu har jeg tonset nettet rundt, og jeg kan ikke finde en løsning. Jeg tror ikke det kan lade sig gøre :o(
Avatar billede ozman Nybegynder
17. august 2003 - 20:13 #8
Det tænkte jeg nok...jeg kan nemlig heller ikke finde noget.:-( Men ellers tak for indsatsen.
Avatar billede frost11 Nybegynder
25. august 2003 - 08:19 #9
oz.........Nero kan da sagtens brænde mp3 og lave dem om til waw filer på samme tid.
du skal blot brænde som normalt og vælge waw som output.
Avatar billede ozman Nybegynder
25. august 2003 - 10:30 #10
Frost1..Hvor vælger jeg output, og mener du at jeg bare skal vælge at brænde den som dvd iso??
Avatar billede ozman Nybegynder
23. november 2004 - 15:59 #11
luk