Avatar billede webhelpers Praktikant
13. august 2003 - 09:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Remote Procedure Call fejl

Hej
Jeg har kørt med XP på en ny maskine i 2 måneder nu, og pludselig da jeg sad på nettet fik jeg fejlbeskeden:

"...Windows lukkes ned, da Remote Procedure Call(RPC) afsluttede uventet.." - eller noget i den stil. Og hver gang jeg går på nettet kommer denne fejlbesked efter ca. 2-5 min. hvorefter maskinen automatisk genstarter efter 1 min.....pisseirriterene!! og lidt bekymrenden...Er der nogen der ved hvad der er galt???

Mvh numsi
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. august 2003 - 09:09 #1
Der er tale om en worm som har inficeret dit system.
Du finder en løsning på problemet her.
http://www.eksperten.dk/spm/386329
Løsningen her er koster ikke point pga
den store mængde der har været af
dette spørgsmål.
Så lig et svar og accepter det selv.
Avatar billede gilles_dk Nybegynder
13. august 2003 - 09:10 #2
Det er vist den virus/orm der er i omløb..
opdater din maskine. for at få de sidste fejlrettelser
Avatar billede gilles_dk Nybegynder
13. august 2003 - 09:10 #3
Damm, lige lidt for langsomt.. :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. august 2003 - 09:11 #4
gilles_dk >> Der skal ikke lægges svar i disse spørgsmål!
Avatar billede webhelpers Praktikant
13. august 2003 - 09:20 #5
Damn, jeg panikkede helt, og endte med at slette hele lortet på min harddisk og geninstallere xp, men det ku jeg vist godt have undgået...tak for hjælpen jakob, men jeg havde sgu' forsøgt at finde svaret her på eksperten, men dog uden resultat.
Fortsat god dag til Jer alle godtfolk!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. august 2003 - 09:22 #6
Der findes ellers flere hundrede spørgsmål som er blevet oprettet de sidste par dage.
Avatar billede webhelpers Praktikant
13. august 2003 - 09:25 #7
Ja, ok. problemet er bare, at det skete for mig i forgårs, og det var jo ikke let at finde svar på nettet, når computeren genstartede dårligt nok inden man var gået på nettet...
men tak for hjælpen
Avatar billede gilles_dk Nybegynder
13. august 2003 - 09:33 #8
Har ikke været herinde i lang tid, og jeg begyndte at skrive mit svar før du havde kommenteret, da jeg havde læst dit svar, ville jeg lægge en kommentar til numsi, om at han kunne ignorere mit svar, men jeg kunne ikke få kontakt med Eksperten.dk, i et par minuter.
Avatar billede gilles_dk Nybegynder
13. august 2003 - 09:34 #9
så, jeg var ikke klar over at der ikke skulles lægges svar. men tak for oplysningen.