Avatar billede 7th Praktikant
11. august 2003 - 13:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger personer til et musik website

Jeg ved godt chancen er minimal, men hvor intet prøves, intet nås. Anyway jeg søger personer som kunne have lyst til på frivillig og aldeles ulønnet basis at indgå som en fast del af "teamet" bag websitet Just R&B >>> http://www.justrandb.dk
Der vil ingen udgifter være hvis du er interesseret, men som sagt heller ingen udbetalinger. Alt foregår på frivillig basis i den fritid man nu har til rådighed :)

Din primære opgave vil i første omgang være koncentreret omkring musikanmeldelser. Senere hen hvis man har tid og lyst, kan dette dog udvides til også at dreje sig om andre sektioner på Just R&B, såsom nyheder og baggrundsartikler, eller hvad man nu lyster.

P.T. er jeg den eneste som indgår i "teamet", hvorfor jeg jo søger personer :) Historien knyttet til Just R&B er ganske kort. Websitet blev lanceret sidst i 2001 af spørgeren her, med det formål at sprede kendskabet til Contemporary R&B - Soul - Urban. Siden hen har websitet dog haft op- og nedture i forbindelse med diverse re-lanceringer af Just R&B på grund af manglende tid og lyst. Nu prøver jeg så trejde gang, som siger at være lykkens gang, at re-lancere Just R&B mere stærkt og komplet end før. Jeg har lavet et splinternyt design, og programmeringen af websitet er i sin sidste fase.

Der stilles ingen krav til din alder eller køn, dog ville det være bedst, hvis du er minimum 18 år. Angående musiksmag, så er det yderst vigtigt, at din smag ligger indenfor det man kalder Contemporary R&B, Soul eller Urban. Omkring kendskab til førnævnte genre, så stilles der ikke de store krav, men hvis du ikke har hørt om Maxwell, Brian McKnight, Keith Sweat, Angie Stone, Joe, Tyrese, 112, Jagged Edge, eller hvem jeg nu ellers kan komme på at nævne, så er det nok ikke lige dig jeg søger :) Forresten så ville det heller ikke gøre spor, hvis du havde et vist kendskab til design og/eller php, men det er absolut ikke et krav, da jeg tager mig af den del.

Hvis du stadigvæk skulle være intersseret efter denne lange smøre, så brug venligst kontaktformuleren via http://www.justrandb.dk til at kontakte mig med, da jeg meget nødig smider rundt omkring med min private email adresse.

Mvh Tim Jong Olesen.
Avatar billede abruscato Nybegynder
11. august 2003 - 18:58 #1
Hvis du er øm over din emailadresse, kan du nok have gavn af dette link...
Avatar billede 7th Praktikant
12. august 2003 - 01:18 #3
Den email adresse som er oplyst der har jo ingen relation til mit website, og iøvrigt har jeg intet at skjule, så hvorfor lade sig anonymisere :o)
Avatar billede abruscato Nybegynder
12. august 2003 - 01:34 #4
Jeg tænkte nu mere på spam, ikke så meget det med at blive anonymiseret :)
Avatar billede 7th Praktikant
12. august 2003 - 01:47 #5
Hvis man ikke kan tåle bare lidt spam, er internettet hvis ikke det rette sted at befinde sig, men derfor behøver man jo ikke øge ens chancer for spam ved at poste sin email adresse her, der og alle vegne :)

Jeg kan se der er mange som har været inde at kigge på mit lille website, men som ventet ingen henvendelser endnu. Håber dog stadigvæk...
Avatar billede 7th Praktikant
21. august 2003 - 02:14 #6
Håber stadigvæk...