Avatar billede sphongle Nybegynder
10. august 2003 - 21:19 Der er 2 kommentarer

jamo gulvhøjttalere e 350

har ingen forstand på højttalere.
ved bare at mit budget kniber.

de har 100 watt vedvarende effetkt
følsomhed: 92db
frekvens: 55-20000

plz help
Avatar billede fromsej Praktikant
10. august 2003 - 21:21 #1
Hvad er spørgsmålet?
Hvis du vil sælge dem så er det på www.papkassen.dk
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
01. oktober 2003 - 05:17 #2
Hvad skal du bruge dem til, og hvad forventer du???
Ovenstående betyder
100 watt vedvarende effekt, er rent faktisk intet værd, da det ikke viser hvormeget effekt højtaleren kan tåle fra forstærkeren. Men dette skal tages med et meget stort gran salt, da en en lille forstæker nemt kan brænde selv meget store højtalere hvis den bare forvrænger tilpas meget, ved at der er skruet for højt op. Omvendt kan en lille højtaler tåle meget stor belastning hvis bare forstærkeren ikke forvrænger
Fælsomhed: 92dB -betyder at er målet højtalerens effektivitet. de 92 dB betyder at højtalere "yder" 92 dB målt ved en indgangseffekt på 1W, målt 1 meter fra højtaleren. Jo højere dette tal er desto højere kan højtaleren spille med den samme forstæker
Frekvensen angiver hvilke toner højtaleren er i stand til at gengive
Skriv noget mere, der er jo ikke meget at komme efter