Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
10. august 2003 - 01:10 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Gratis RegnskabsProgram hvor?

Jeg leder efter et gratis RegnskabsProgram til udskrivning af faktura.
Avatar billede perj Nybegynder
10. august 2003 - 01:23 #1
Avatar billede perj Nybegynder
10. august 2003 - 01:29 #2
Du har sikkert fundet det:-) http://www.summarum.dk/
Avatar billede halifax Nybegynder
10. august 2003 - 01:51 #3
No, no - den går ikke perj. Privat og Standard versionerne indeholder ikke Faktura. Skal faktura med er det IKKE gratis, som der spørges om.
Se Sammenligning af versioner...
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
10. august 2003 - 06:34 #4
søg efter winduo - hvis du ikke kan finde det (jeg er ret sikker på at allerød gymnasium tilbyder det) så send en mail til christiantogsverd@hotmail.com
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
10. august 2003 - 13:53 #6
Tak for hjælpen - har kigget på de forskellige... - overvejer ligefrem at købe summarum....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. august 2003 - 09:37 #7
Velbekomme!

/per