Avatar billede bedsize Novice
08. august 2003 - 11:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Star Wars Galaxies

Star Wars Galaxies An Empire Divided...!
Er det udkommet i DK eller hva.?
Eb games sælger det her.
http://www.ebgames.dk/?showproduct=741881
Mens Boomtown og andre nyheds sider overhovedet ikke nævner det.

EB games sælger det til 699,00Kr. er det ikke at tage røven på os forbrugerer, andre store pc titler koster sjældent over 400,00kr. Og desuden koster det ca. 100,00kr om måneden bare at spille det...

Skal vi ikke havde en lille debat igang om dette emne..
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
08. august 2003 - 11:52 #1
Det er dyrt ja. I det hele taget er det surt at give penge pr måned. Lad være med at købe det. Brug din magt som forbruger mwuarhahaha! :)
Avatar billede bedsize Novice
08. august 2003 - 12:16 #2
Du har ret! Men det er fandme et stort spil at undlade at prøve...har ventet på det i små 8mdr
Avatar billede gilles_dk Nybegynder
08. august 2003 - 12:22 #3
Det er ikke udkommet i Danmark, den eneste grund tili at EB Games og Betafon sælger spillet, er pga at de importerer spillet fra USA hvor spillet er udgivet. Det er så også grunden til den højere pris.
Spillet udkommer vist først i December måned, selvom nogen siger September..
Avatar billede gilles_dk Nybegynder
08. august 2003 - 12:23 #5
og det er naturligvis i Danmark/Europa at det udkommer i December/September
Avatar billede lassebm Nybegynder
08. august 2003 - 12:24 #6
hov var da vist til ps2