Avatar billede mulbo Nybegynder
05. august 2003 - 15:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Webhotel BYT!

Hej...
Jeg har købt www.mulbo.com men jeg er kommet i tanke om at jeg ikke rigtig har noget sted at have webhotel! :(
Så tænkte jeg på fx 1go imens jeg ikke har fået sat server op!
Nogle der kan forklare mig hvordan jeg kan omstille dns'en til et gratis webhotel?
Avatar billede mulbo Nybegynder
05. august 2003 - 15:53 #1
Hvis der er nogle som køre server så kan vi godt lave en slags byt med at jeg for webhotel og jeg koder et eller flere scripts til jer! Da jeg er Pisse godt  til
PhP
PhP - MySQL
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
05. august 2003 - 15:55 #2
hvor har du købt det henne? hvem hoster din dns?
Avatar billede mulbo Nybegynder
05. august 2003 - 15:59 #3
ups det glemte jeg at skrive...
www.gratisdns.dk
Avatar billede skaastrup Nybegynder
05. august 2003 - 16:11 #4
Hvis du kontakter mig på mail, kan det være at vi kan finde ud af noget.

spam@zebraz.dk
Avatar billede mulbo Nybegynder
05. august 2003 - 16:47 #5
du har fået en mail skaastrup
Avatar billede mulbo Nybegynder
05. august 2003 - 20:49 #6
Tak skaastrup!!!
Lav lige et svar!
Avatar billede skaastrup Nybegynder
07. august 2003 - 10:27 #7
Sådan.
Avatar billede dank Nybegynder
11. august 2003 - 02:16 #8
i skal dele jeres viden med andre! Ellers er point afgivet på falsk grundlag!

Desuden.. hvorfor ikke blot købe et webhotel hos 1go? 125 kr for et år! Når du allerede har domænet!
Avatar billede mulbo Nybegynder
11. august 2003 - 17:55 #9
Flot du kan reglerne....
Men så vidt jeg ved så er http://exp.dk ud på at hjælpe andre og det har skaastrup gjort... Han har server kørende og jeg har fået webhotel og email til *** kr per år!
Færdig IK?
Avatar billede dank Nybegynder
11. august 2003 - 18:21 #10
"Men så vidt jeg ved så er http://exp.dk ud på at hjælpe andre."

> Ja andre! Og ikke kun dig!

"og det har skaastrup gjort..."

> Nej! Han har hjulpet dig - og ingen andre, og det er ikke meningen med eksperten...

...

Skal det forståes sådan at det er løst ved at du har købt webhotel ved skaasteup?