Avatar billede jebu Nybegynder
04. august 2003 - 22:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Musicmatch vil ikke afspille mp3

Min musicmatch har kørt fint de sidste par år men lige pludselig siger den "waveout format not supportet"jeg har unstall og install forskellige versioner og alle siger det samme. Jeg har en mistanke til at det måske er noget i forbindelse med en ny opdatering fra MicroSoft til xp
det var noget mediaopdatering som er kommet fornylig

Busken
Avatar billede hcars Novice
05. august 2003 - 11:25 #1
Jeg har haft samme problem.
Der er en fil der er gået tabt, (noget i stil med wavecode).
Du kan downloade en wavecodex-fil og installere den. Så kører det igen.
Jeg har et link hjemme, men desværre ikke her.
Avatar billede jebu Nybegynder
05. august 2003 - 15:38 #2
Det lyder dejligt vil du sende mig linket på et eller andet tidspunkt
på forhånd tak !
Busken
Avatar billede hcars Novice
05. august 2003 - 16:11 #3
Det ka' du dælme' tro
Avatar billede hcars Novice
12. august 2003 - 12:17 #4
http://www.loronix.com/products/video_clips/wavecodec.asp

Der skulle være en fil der hedder wavecodec2000.zip

Undskyld ventetiden
Avatar billede hcars Novice
22. august 2003 - 08:59 #5
Knock-Knock
Det ka' selvfølgelig også være at du skal bruge en af de andre afhængigt af styresystem.
:)
Avatar billede jebu Nybegynder
22. august 2003 - 09:36 #6
Jeg har ikke fået det til at virke endnu men vil forsøge i aften jeg bruger
XP Pro dansk
Avatar billede jebu Nybegynder
22. august 2003 - 15:09 #7
Den kommer stadig med samme tekst "waveout format not supportet" efter at instalation af wavecode brugt den til Windows 2000
Avatar billede hcars Novice
26. august 2003 - 11:47 #8
Var der ikke en fil til XP?
Vi skal sgu ha' dig op og køre.
Avatar billede jebu Nybegynder
27. august 2003 - 14:40 #9
Nej jeg kunne kun finde en til Windows 9x + Me
og Windows 2000 Andre foreslag ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. august 2003 - 15:13 #10
Tja, du er åbenbart ikke ene: http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/Q_20583337.html

Fyren fik sin maskine op at køre ved at boote i safe mode, slette lydkort driverne, genstarte og installere driverne igen.

Er det kun MusicMatch du mangler lyd fra, eller er det hele computeren?
Avatar billede jebu Nybegynder
27. august 2003 - 16:40 #11
Tak det lyder som om det er den vej jeg skal forsøge
Det er kun i musicmatch
Jeg vender tilbage