Avatar billede strix Nybegynder
04. august 2003 - 21:42 Der er 12 kommentarer

Hvor skal msnp32.dll være

Hejsa...
Jeg har været ved at installer netkort på en gammel computer med win98 og har mistet nogle filer.
Dem har jeg hentet på internettet men filen 'msnp32.dll' driller mig.
Er der nogle, der kan fortælle mig hvor på harddisken og i hvilket katalog filen 'msnp32.dll' skal være?
Jeg har forsøgt med katalogerne;
- C:\
- C:\windows
- C:\windows\system
- C:\windows\system32
og disse kataloger er det IKKE

/strix
Avatar billede fromsej Praktikant
04. august 2003 - 21:48 #1
Ikke meget hjælp, men min ligger altså i C:\windows\system
Avatar billede kenp Novice
04. august 2003 - 21:55 #2
den skal ligge der hvor fromsej skriver :) der ligge min på win98
Avatar billede strix Nybegynder
04. august 2003 - 21:55 #3
Hmmm... jo måske er det en stor hjælp aligevel idet det kunne være mig, der har lavet fejl...
:o)
/Strix
Avatar billede kenp Novice
04. august 2003 - 21:56 #4
men det kan jo være den ikke er registeret! der er vist en kommando man kan køre så de bliver registeret igen! men kan ikke lige huske kommandoen
Avatar billede strix Nybegynder
04. august 2003 - 22:00 #5
kenp>> Der kan du se... det er nok den kommando jeg mangler for at registre filen... og så har det jo været en hjælp fra fromsej :o)
øhhh... prøvlige at ligge dit hoved i blød så du kan komme i tanke om kommandoen :o)
/strix
Avatar billede fromsej Praktikant
04. august 2003 - 22:13 #6
Prøv mens Kenp tænker, det kan godt tage sin tid, at sætte din 98 CD i drevet, klik Start->Kør skriv SFC og tryk <Enter>
Du har prøvet at genstarte?
Avatar billede kenp Novice
04. august 2003 - 22:19 #7
jeg fandt dette på microsoft!
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;243431

Der er beskrevet hvordan du løser fejlen.

Det var godt du skulle i seng fromsej!!!!
Avatar billede strix Nybegynder
04. august 2003 - 22:27 #8
øhhh... formsej det har jeg også prøvet :o(

kenp>> kigger lige

/strix
Avatar billede strix Nybegynder
04. august 2003 - 22:31 #9
kenp>> hmmm... det er jo det samme :o(

hvad nu???
/strix
Avatar billede kenp Novice
04. august 2003 - 22:37 #10
har du prøvet at fjerne netværk som den forskriver og ligge det på igen!

ellers kan du jo ligge win98 oven på igen!
Avatar billede strix Nybegynder
04. august 2003 - 22:54 #11
kenp...
Det har jeg også prøvet men et suplerende problem er at den win98 udgave, der er på computeren ikke er den samme som den jeg har på min installations cd er der et eller andet jeg kan gøre der uden at skulle formater???
Jeg er nød til at gå iseng så jeg kan få noget søvn men jeg VIL MEGET GERNE hvis du vil følge op på det i morgen kl. ca. 20... ok???
for så får jeg lige fat i den 98'er version der ligger på computeren...
/strix
Avatar billede kenp Novice
05. august 2003 - 21:47 #12
hvordan går det med det har du prøvet at fjerne netværk og indstallere det igen via tilføj/fjern programmer m.m.