Avatar billede gauntlet Nybegynder
14. december 2000 - 09:28 Der er 11 kommentarer

HTML haj til Stephen King websted søges.

Hej.
Vi er tre mand der vil åbne et dansk Stephen King websted.

Vi søger en mand der kan lave ting som Chat og Diskussionsforum..

Vi tilbyder intet, da det skal være et gratis websted, i hvert fald i første omgang, bliver der senere tale om registrerede brugere, eller at konvertere til en regulær fanclub, eller andet der giver overskud så deler vi i porten.

Det er en fordel hvis du evt har lyst til at hjælpe med at skrive tekster o.l. og er fan af stephen king.
Avatar billede klas Juniormester
14. december 2000 - 16:43 #1
Han er kult nok . .måske jeg kan hjælpe lidt

Hvornår skal det igang ?
Avatar billede gauntlet Nybegynder
14. december 2000 - 17:08 #2
Det vides endnu ikke, det er på forsøgsstadiet endnu, se evt. www.gaunt.dk/stephenking
Avatar billede klas Juniormester
14. december 2000 - 17:11 #3
Hvad med designer - Mangler i også det ?
Avatar billede gauntlet Nybegynder
14. december 2000 - 17:31 #4
det vi primært mangler er en der kan kode en chat og et diskussionsforum (ting vi ikke selv kan)
Avatar billede rasmusa Nybegynder
18. december 2000 - 21:40 #5
så er det nok en php eller asp haj i skal have fat i
Avatar billede gauntlet Nybegynder
19. december 2000 - 16:51 #6
Okay then.. PHP / ASP / SSS / ColdFusion - whatever.. nogen der kan lave en chat samt et diskussionforum til sådan en side?
Avatar billede arno Nybegynder
20. december 2000 - 12:10 #7
Stephen King er ok !
Hvad vil du ha\' og hvordan skal det se ud ??
/arno
Avatar billede gauntlet Nybegynder
20. december 2000 - 19:29 #8
arno : www.gaunt.dk/stephenking er en smagsprøve på hvordan det muligvis skal se ud..

Kan du lave et chatmodul og et diskussionsforumsmodul ?
og i så fald, hvad skal det kodes i, og hvor finder vi en server der understøtter dette?
Avatar billede arno Nybegynder
21. december 2000 - 09:51 #9
Qauntlet : Du skal nok finde ud af hvordan det skal se ud... Send mig evt. en mail på arno@post3.tele.dk - (jeg ser først en mail på denne adresse om aften)
Du skal nok også finde ud af hvad den skal kunne og hvornår du skal bruge den...
Jeg har allerede udviklet et forum der anvender en access database.. så hvis siten kan køre med en sådan ja så er det fint.. ellers ændre jeg det bare til det du skal bruge...
Avatar billede arno Nybegynder
21. december 2000 - 09:54 #10
NB ! Jeg ejer / har læst de fleste af SK\'s bøger...Dog kan jeg bedst li\' at læse dem på engelsk... /arno
Avatar billede vingaard Nybegynder
03. marts 2001 - 10:32 #11
Før i leder efter en person så prøv at kigge på multicity.com - der tilbyder de gratis chatroom - det tager et min i \" Cut `n` paste\" . Held & lykke med projectet