Avatar billede nikkelai Nybegynder
27. juli 2003 - 18:29 Der er 3 kommentarer

Sletning af filer fra server

jeg har nogle filer jeg ikke lige kan få slettet fra serveren de er beskyttet på en eller anden måde.
min udbyder er cybercity
Kan nogen hjælpe?
Avatar billede dr.truti Nybegynder
27. juli 2003 - 18:31 #1
hedder filen/er htaccess?
eller mapper med navnet htaccess

Ja så kan du ikke slette dem, da det fungere som en funktion, du kan blandt andet beskytte dig mod hotlinking, og andre ting.

Truti
Avatar billede nikkelai Nybegynder
27. juli 2003 - 18:34 #2
mappen hedder bare "beskyttet" jeg har lige overtaget siden fra en anden filerne i mappen er nogle awstats.html filer (statistik til siden)
Avatar billede zelman Nybegynder
03. september 2003 - 15:55 #3
Mail CC om at slette dem hvis de ingen relevans har.