Avatar billede boandersen Nybegynder
24. juli 2003 - 23:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejlmelding i Powerdvd 4.0

Jeg har lige købt en film, som jeg gerne vil se med PowerDvD 4.0. Følgende melding kommer når jeg starter filmen:

"Error Code: F4D41436" - "The TV Out port of your display card is not working properly." -  "This copy protected disc can not be played when the TV out function is enabled."

Jeg har ikke sat noget TV til Tv Out porten i mit grafikkort, så jeg undrer mig lidt over den melding. Derudover har jeg prøvet at slå TV Out funktionen fra, men kan ikke finde den.

System:
AthlonXP 1.8 Ghz
512 MB RAM
Windows XP Pro
Geforce3ti200
Soundblaster Live!
Avatar billede levithan Nybegynder
25. juli 2003 - 00:15 #1
hej.

Umiddelbart vil jeg mene det er dine grafikkort drivere som powerdvd ikke er helt tilfreds med, Prøv evt at hente en anden nvidia driver fra denne side.

http://www.omegacorner.com/

hilsen levithan
Avatar billede boandersen Nybegynder
25. juli 2003 - 00:53 #2
Hejsa

Har lige installeret Omega driver version 14403. Desværre hjalp det ikke. Vil det hjælpe noget, hvis jeg slog TV Out funktionen fra? Og hvor finder man den funktion?.
Avatar billede levithan Nybegynder
25. juli 2003 - 01:02 #3
ja det ville nok ikke være en dårlig ide.

højreklik på skrivebord > egenskaber > indstillinger > advanced > kik i de forskellige faneblade og se om den med tv/ ikke er i blandt udvalget du kan krydse af eller sætte tilbage på monitor
Avatar billede boandersen Nybegynder
25. juli 2003 - 01:10 #4
Så lykkedes det. Tak for hjælpen.
Avatar billede levithan Nybegynder
25. juli 2003 - 01:21 #5
takker