Avatar billede madzss Nybegynder
13. juli 2003 - 17:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

6.0 preview stemmesamtale virker ike

6.0 preview virkede med stemmesamtale til at starte med, men ikke mere. jeg aner ikke hvorfor! jeg har xp og sidder bag en linksys router fra tdc. plz help det er mega irreterende.
Avatar billede casio151 Nybegynder
13. juli 2003 - 17:39 #1
Har du firewall?
Avatar billede madzss Nybegynder
13. juli 2003 - 17:44 #2
ja, men det er ikke den. jeg har prøvet at slå den fra!
Avatar billede casio151 Nybegynder
13. juli 2003 - 19:56 #3
Okay. Du har altså kunnet lave en stemmesamtale før? Mærkeligt.
Var det også version 6.0 du lavede en stemmesamtale i?
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 17:15 #4
Tjek om din mikrofon virker i Windows tilbehør, Lydoptageren.

Hvis det virker, så prøv at geninstaller Messenger.

// Anders
Avatar billede madzss Nybegynder
14. juli 2003 - 17:28 #5
det er ikke min mic, får begge jeg har prøvet virker. jeg har prøvet at geninstallere messenger og jeg har formateret min com og fået den op at køre igen. ingen af delene virker!
Avatar billede madzss Nybegynder
14. juli 2003 - 17:29 #6
jeg har prøvet at geninstallere messenger og formatere min comp. ingen af delene virkede!
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 17:32 #7
Hvis du kører net via en router, kan det nok være det.

Gå ind på routerens ip (sandsynligvis http://192.168.0.1) og gå ind i firewall eller sådan noget og slå det fra. Jeg mener også at der er en menu der hedder Applications og jeg mener man kan enable Messenger der.

// Anders
Avatar billede madzss Nybegynder
24. juli 2003 - 16:56 #8
ikke nogen fane der hedder firewall på min router
Avatar billede casio151 Nybegynder
24. juli 2003 - 17:13 #9
Jeg fatter ikke en skid.....
Avatar billede maclars Nybegynder
08. august 2003 - 17:09 #10
Jeg tror at det er versionskonflikt der har skabt problemet. Jeg har ligeledes prøvet at formaterer harddisken og det giver samme resultat.

MVH Lars
Avatar billede madzss Nybegynder
08. august 2003 - 18:35 #11
6.0 virker