Avatar billede jenshenrik Nybegynder
10. juli 2003 - 07:35 Der er 7 kommentarer

Er der en haj i opretttelse af skærmmenuer i Nero/evt. en GUI?

--> 100 POINTS TIL RETTE SVAR! <--

Hej!

Da min datter har for vane at ridse de DVDer jeg køber til hende, har jeg gjort til en grundregel at tage en backup hun selv kan få lov at bruge.

Jeg er stødt på et problem hvor jeg er nødt til selv at oprette menuerne i evt. Nero, da den DVD jeg har rippet indeholder over 70 IFO/BUP/VOB-filer. Ja, ja! Det er ikke en fejl ifm. ripning. -På det seneste er producenterne jo begyndt at blive snu når de lukker noget ud på markedet...

Jeg må derfor selv sidde og "sy" min egen menu sammen.

MED MINDRE AT DER FINDES ET PRG. TIL DETTE?

DVD2SVCD/Intervideo DVDCopy mestrer heller ikke dette.

pft.
Jens Henrik
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
10. juli 2003 - 08:24 #1
Jeg kender ikke noget til dit specifikke problem, men her er et par links
http://dvd.box.sk/
http://www.doom9.org/
Avatar billede jenshenrik Nybegynder
10. juli 2003 - 08:41 #2
OK!
Tak flemming..
Disse sidder er jeg i forvejen flittig bruger af.
Det var nu nærmest hvis der var en som kunne fortælle en måde at "springe over hvor gærdet er lavest".
Avatar billede henninga Novice
13. juli 2003 - 23:25 #3
Prøv Ulead Movie Factory - den laver selv menupunkt til hver movie, men om den gør det ud fra vob-filer er jeg ikke klar over.
Du kan hente en prøve her http://www.ulead.com/dmf/trial.htm
HenningA
Avatar billede jenshenrik Nybegynder
14. juli 2003 - 09:32 #4
Hej henninga!

Ulead kender jeg godt, men opfylder desværre ikke det til fulde.
I-Author ver. 2 er nok det bedst egnede men udbydes desværre ikke mere af den kinesiske producent. (Jo, som en del af Roxio WinOnCD Video Pack 5 ->).
Adobe Premiere 6.5 er osse et helt fint, fint prg. men desværrre for tungt.
Det var nu nærmest Nero jeg tænkte på. (for at det skal være lettere)

mvh
Jens Henrik
Avatar billede john0000 Nybegynder
14. juli 2003 - 09:43 #5
Hvis du skal lave backup af DVD, vil jeg anbefale DVDdecrypter (freeware), og DVD2ONE eller evt. DVDshrink (freeware)

mvh John
Avatar billede jenshenrik Nybegynder
14. juli 2003 - 10:34 #6
Tak for kommentaren John!

Undskyld hvis jeg ikke fik gjort det klart, men det drejer sig om
X)VCD/(X)SVCD.

Jeg går den tunge vej istedet. Se evt her: http://users3.ev1.net/~CavemanLawyer/
Avatar billede jenshenrik Nybegynder
17. juli 2003 - 13:36 #7
Tak til jer der har svaret. Jeg lukker her, da jeg ved selvhjælp fik klaret problemet.