Avatar billede dolken Nybegynder
09. juli 2003 - 16:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

billedeoverførsel fra T68i til pc med datakabel

jeg skal have forbundet min t68i til pc'en med et datakabel, for at kunne overføre nogle billeder som er taget med mit nyindkøbte communicam. jeg har "Mobile phone moniter" men det er som om den ikke kan finde min telefon. er der nogle som kan hjælpe?? skal jeg ind i nogle indstillinger på telefonen??
Avatar billede janorakel Nybegynder
09. juli 2003 - 16:48 #1
Benytter du datakabel(usb) eller den infrarøde port?
Du skal ikke indstille noget på telefonen, medmindre du anvender infrarød port(skal bare aktiveres)
Avatar billede dolken Nybegynder
09. juli 2003 - 18:45 #2
jeg bruger et usb kabel...
Avatar billede janorakel Nybegynder
09. juli 2003 - 20:50 #3
Har du ikke downloadet Communications Suiten, med alle de fornødne småprogrammer?
Jeg havde selv et voldsomt besvær med at få det til at virke, men jeg ændrede com2 til com4 for at få det til at virke i Mobile phone monitor.
Som default fandt den den forkerte port.... Prøv at ændre det..
Avatar billede janorakel Nybegynder
09. juli 2003 - 23:02 #4
var det et svar?
Avatar billede dolken Nybegynder
10. juli 2003 - 15:59 #5
jeg prøver det. tak!
Avatar billede janorakel Nybegynder
10. juli 2003 - 16:31 #6
Ellers kigger jeg tilbagevendende her