Avatar billede falver Nybegynder
07. juli 2003 - 20:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

DK manual til Fuji Finepix s602

Jeg skal bruge en dansk manual til et Fuji Finepix s602 digitalkamera. Hvor kan jeg finde det?

Det skal være ret præcist for at udløse fuldt point.
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juli 2003 - 20:53 #1
Kontakt stedet du købte det! det er nok nemmere end at finde det på nettet :-)
Avatar billede keysersoze Guru
07. juli 2003 - 21:07 #2
hvis det er købt i danmark har du krav på at få en dansk manual så længe det ikke er en enhver uden videre burde kunne finde ud af - og det kan man sjældent med kameraer. Denne danske manual skal forretningen skaffe uden at det giver ekstra omkostninger til dig.

Hvis du har købt den i udlandet er det nok lidt sværere - i så fald ville jeg prøve at høre om en dansk butik kan skaffe det eller prøve at kontakte fuji.
Avatar billede falver Nybegynder
07. juli 2003 - 21:16 #3
Jeg har naturligvis ikke købt kamereat i Danmark - derfor den manglende manual. Men når det nu er muligt at downloade en engelsproget manual, burde det da også være muligt at finde den på dansk
Avatar billede keysersoze Guru
07. juli 2003 - 21:52 #4
ikke nødvendigvis... oversættelser koster mange penge i forhold til originalsproget, så derfor tvivler jeg ret meget på at du kan finde en gratis version til download. Jeg holder stadig på at du skal prøve at kontakte Fuji hvis de har en afdeling i DK eller en forhandler
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
15. juli 2003 - 13:38 #5
Er helt enig hvad Lrd siger!! fordi meget lettere at kontakte forhanleren..
Avatar billede tonny_fin Nybegynder
30. juli 2003 - 22:36 #6
Hej, jeg er selv meget interesseret i dette kamera, står selv og skal indkøbe et, vakler lidt mellem Fujii S602 og Olympus c5050.
Hvad er dine erfaringer med kameraet??

På forhånd tak og venlig hilsen
Avatar billede falver Nybegynder
01. august 2003 - 10:11 #7
Tonny fin - Jeg har endnu ikke modtaget det. Det Sk... Post Danmark! Jeg skulle have haft det for en uges tid siden, men har som sagt ikke modtaget det endnu. Prøv evt. på www.kandu.dk og søg på S602.
Avatar billede lrd Nybegynder
06. august 2003 - 09:03 #8
Feedback kunne være tilpas her!
Avatar billede falver Nybegynder
09. august 2003 - 09:37 #9
Jeg mangler stadig 100 points-svaret på mit spørgsmål. Jeg har kontaktet Fuji Danmark, men de vil have kr. 295,- for en fotokopi, gennem deres forhandlere. Der må da være en billgere løsning.
Avatar billede falver Nybegynder
09. august 2003 - 09:38 #10
Tonny fin -
Avatar billede tonny_fin Nybegynder
09. august 2003 - 21:35 #11
Jeg har købt mig en Olympus c5050 med et 256Mb xd-kort.
Som man siger på vestjyst "det er ik så ringe endda"
Avatar billede falver Nybegynder
22. august 2003 - 16:05 #12
Tonny Fin - Jeg har langt om længe også fået mit kamera leveret. For pokker,  det er lækker!! Med 512 mb Ultra CompactFlash og genopladelige batterier kan man bare fyre af. Det tager nogen fantastiske billeder.

Nå, men jeg fik altså aldrig fat i en dansk manual. Jeg er altså for nærrig til at give kr. 295,- for en fotokopi.