Avatar billede hechrist Nybegynder
07. juli 2003 - 13:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

742 P0000xxx.HBP filer.

Jeg har opdaget at der ligger 742 P0000xxx.HBP filer i c:\windows\system. Hvad laver alle de filer der, hvor kommer de fra og kan jeg slette dem.
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
07. juli 2003 - 13:13 #1
et gæt:

The OKIPAGE 4w printer driver may spool files to disk, which
  will cause files with names such as P0000001.HBP to be created
  in the OKIPAGE directory on the hard disk.  Normally these
  files will be deleted once the job has been printed, but if
  the computer is switched off or restarted while a print job is
  in progress, these files will not be deleted automatically.
  If this occurs, you should delete these files yourself so that
  hard disk space is not used unnecessarily.

Henrik
Avatar billede hechrist Nybegynder
07. juli 2003 - 13:17 #2
Mange tak