Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 15:57 Der er 68 kommentarer og
1 løsning

Logo til counter-strike klan

hey alle i prof logo makers :D !!

Mig og min klan mangler et logo til vores kommende hp, det skal være på vores side og representere os på en prof og positiv måde .. Vi er en ret skilled klan og vil derfor gerne have et MEGET flot logo, det skal ik bare være noget snallerværk, men noget ordentligt og prestige fyldt!!

Eks på tekst:

                    - On A Higher Level -

#OaHL - One Shot, One Kill
                                              @ Quakenet

Gå til den, er åben overfor forslag .. Bring it on :D
Vil detsuden gerne give 200 ekstra point vis det er MEGET flot :D
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 16:03 #1
Du må vist max give 200 ifølge reglerne.
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 16:04 #2
Hvad hedder clanen?
Avatar billede Kengun Praktikant
06. juli 2003 - 16:04 #3
Størrelse (bredde x højde i ant pix)
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 16:08 #4
okay ... men så 200 max da .. OaHL hedder den .. altså, siger det ik RET meget sig selv :S !! finder lige målene på den .. 2 min
Avatar billede rangerbs Nybegynder
06. juli 2003 - 16:12 #5
Jeg er også med på at give et bud :D

også lige til kengun - vil du ikke smide et link til det der plugin du snakkede om?
vil godt give 200 point hvis det er :D

mvh Ranger
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 16:13 #6
what?
Avatar billede Kengun Praktikant
06. juli 2003 - 16:15 #7
Jeg bruger Eye Candy 4000 (www.alienskin.com) med nogle reflections maps, etc. Men nu tilbage til decade's spørgsmål :)
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 16:21 #8
jo takker ... he he!! fattede da minus af hvad i snakkede om ... Størrelse (750 x 150)
Avatar billede cdc Novice
06. juli 2003 - 16:25 #9
har du en side man må se
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 16:29 #10
har INGEN HJEMMESIDE ... men har en vens hp og vil godt have det logostørrelse... www.clanhsh.frac.dk
Avatar billede Kengun Praktikant
06. juli 2003 - 16:32 #11
*s* er mig der har bikset sammen det banner på www.clanhsh.frac.dk *s*
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 16:34 #12
lol kengun ... ja de snakkede noget om en svensk eller norsk dude havde lavet deres .. men vis du vil lave vores os så skal det ik ligne deres jo ;) Men nice nok job der :D Smutter ind og gamer cs men svare tilbage senere
Avatar billede Kengun Praktikant
06. juli 2003 - 16:49 #13
Hmmm, da ligner kanske dette for meget? http://www.kengun.com/eksperten/373239.jpg
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 17:15 #14
hmm .. jahh !! Det tog dig heller ik langt tid at lave da .. kan du ik prøve at gøre den lidt anderledes?? du tog jo kun en 10 min om det der .... gør dig lidt mere umage .. du for jo 200 point for det
Avatar billede Kengun Praktikant
06. juli 2003 - 18:14 #15
hehe, nu skal du også vide at 200 points er ingenting verd :)
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 18:33 #16
når man for 60 for en svær opgave må 200 da være noget værd, men har os tilbudt 200 ekstra jo ... eller 400 ... har sku nok af dem, så gør mig ik så meget!! Men vil du lave den lidt anderledes?
Avatar billede cdc Novice
06. juli 2003 - 18:41 #17
Hvor meget kaffe kan du købe for 200 points :o)
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 19:04 #18
he he ...
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 20:11 #19
men altså ... Der er ik nogle der vil lave et logo eller hvad??? ... Og kengun ... Vis du ku lave LIDT om på det du har lavet, så tager vi det :D
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 21:12 #20
Vil da godt forsøge *S*
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 21:13 #21
nice ... skriver du lige når du har et eksempel :D
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 21:14 #22
Jeps :-)

Nogen bestemte farver?
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 21:16 #23
bare prøv dig frem .. lav en fed baggrund osv ... Men altså, sort, blå, chrom eller noget er vel fedt
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 21:16 #24
Ok
Avatar billede Kengun Praktikant
06. juli 2003 - 21:49 #25
kommer det noget? ;)
Avatar billede Kengun Praktikant
06. juli 2003 - 22:19 #26
nu har jeg endret det: http://www.kengun.com/eksperten/373239.jpg (klik refresh hvis du har set mit forslag tidligere)
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 22:27 #27
det var bedre :D ... du må egentligt godt fjerne de 2 - forand og bagved " on a higher level " og kan det skrevet med småt ik os være i samme farve ??
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 22:35 #28
Jeg er færdig lige om lidt - inden du lukker.....
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 22:39 #29
helt klart .. venter da :D
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 22:47 #30
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 22:52 #31
Færdig *S*
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 22:54 #32
den er NICE girl ... :D Må jeg komme med et forslag/ændring evt?? Evt byt om på #OaHL og On A Higler Level .. og du må godt fjerne - forand og bagved det .. og så se om du ik kan finde en federe skrift type eller evt bare en anden farve eller smide noget effekt over skriften .. for det står jo bare med hvidt og ik nogen effekt ..
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 22:55 #33
Der skulle gerne være 2 bannere - klik lige på opdater.
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 22:56 #34
Hvad skal fjernes?
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 23:00 #35
nederst er fedest .. og så byt om på #OaHL placeringen ... den skal derned hvor On A Higher Level står og så evt smid skygge effekt på!! Så On A Higher Level kommer til at stå der hvor #OaHL nu står .. og kan du evt gøre så det der - One shot, one kill! ser lidt anderledes ud og lidt mindre evt eller bare ryk det lidt ned??
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 23:07 #36
Har lagt nogle ud nu - se lige hvad der skal ændres.
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 23:10 #37
he du har misforstet mig ;) ... Tag nummer 2 billede .. så bytter du om på #OaHL SÅ DER kommer til at stå On A Higler Level .. og dernede i venstre hjørne skal der så stå: #OaHL @ Quakenet istedet for On A Higher Level @ Quakenet ... men det ser fed ud med skriften fra billede 3 .. bare uden de der ´over alle bogstaverne og så lad det stå OVER smokegranaten ligesom på pic 2 og det samme med one shot, one kill .. det skal os stå over granaten ... håber du forstår det :D
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 23:11 #38
Prøver.... *G*
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 23:12 #39
what a girl :D ...
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 23:23 #40
Se om jeg har forstået dig rigtigt:

http://www.nicolin.dk/counter.htm
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 23:25 #41
he he ... nej .. #OaHL skal stå henne ved @Quakenet og så skal One shot, one kill! stå med stort under ON A HIGHER LEVEL ligesom på billede 2 der står det os med stort under #OAHLog så skal du smide granaten nederst i venstre hjørne ligesom på billede 2 os
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 23:27 #42
IIIIIIIIHHHHHHHHHHH, altså *G*

ONE SHOT, one kill med stort
on a higher level nedenunder med stort..

arbejder videre!
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 23:29 #43
nej ... sådan her:

- On A Higler Level -
        One Shot, One kill

(Granaten her)                                            #OaHL @ Quakenet
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 23:34 #44
Så kryder miss-g fingre *G*

............kig!
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 23:37 #45
Øv, læste ikke lige dit svar ........bliver vanvittig!! Nå, jeg giver ikke op!
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 23:41 #46
du sweet ... du kæmper sku for sagen, det mega sødt af dig at hjælpe mig sådan :D
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 23:45 #47
Ja - er klar *G*
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 23:47 #48
YEAH .. endeligt fattede du det :D ... prøv at fjern stregen nedenunder .. og så evt at lege lidt med nogle skygger, eller anden farver eller mønster så jeg har noget at vælge imellem .. alle de forskellige tekster behøver heller ik at være samme farve jo!! vil du ik det??
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 23:48 #49
nårhh ja .. og så lige ryk On A Higher Level lidt op så der er mellemrum meller det og " one shot, one kill "
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 23:48 #50
Man skulle tro jeg var tungnem, men det lykkedes *G*

Du tænker altså helt anden baggrund/mønster, og skrifter/farver?
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 23:50 #51
ik baggrund nødvendigtvis .. men mønster og farve må du godt prøve .. og som skrifttype så prøv lige at brug det fra nummer 3 billede der er på siden
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 23:50 #52
Jo, men hvis jeg rykker "On a higher level op" så dækker det hånden, og manden med gunen i højre siden får den firkantede dims i hovedet.
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 23:51 #53
Jeg synes du er lidt krævende *G*
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 23:52 #54
ej ok .. så skal du ik rykke det kan jeg godt se ... Så evt gør det lidt større eller " one kill, one shot " lidt mindre .. jeg syntes bare det flyder for meget sammen pga de har samme størrelse
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 23:53 #55
eller næsten samme størrelse .. prøv at se her .. DET ER et NICE logo det her: http://www.cs-ladder.dk/1ra/
Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2003 - 23:55 #56
Ja, kan se hvad du mener. Gør forskellen lidt størrere....
Avatar billede decade Nybegynder
06. juli 2003 - 23:58 #57
har du evt andre baggrunde ik .. så må du da godt prøve at smide andre ind bagved .. prøv prøv prøv ALLT mann ... skygger,tykkelsen, skrifttypen, placering .. prøv prøv prøv og upload til siden :D så slet lige de gamle du har ... de er ligemeget nu nemlig
Avatar billede miss-g Seniormester
07. juli 2003 - 00:02 #58
Hvis du ikke er/var tilfreds med resultatet, hvorfor fik jeg så point?
Avatar billede miss-g Seniormester
07. juli 2003 - 00:03 #59
Det tager tid at sidde og klikke knive og counter-strike mænd ud, så det er altså lidt begrænset hvor meget tid man vil bruge - skulle jeg mene.

Så synes du skal beslutte dig *S*
Avatar billede decade Nybegynder
07. juli 2003 - 00:03 #60
for du gør et MEGA Godt forsøg :D ... men man kan vel altid forbedre ik ;)
Avatar billede miss-g Seniormester
07. juli 2003 - 00:04 #61
klikke = klippe
Avatar billede decade Nybegynder
07. juli 2003 - 00:04 #62
vil godt give dig endnu flere points vis du vil bruge ekstra tid på det?? :D
Avatar billede miss-g Seniormester
07. juli 2003 - 00:06 #63
Du må maks give 200 - så det er der ikke så meget at gøre ved - desværre:-(
Avatar billede decade Nybegynder
07. juli 2003 - 00:07 #64
jo .. jeg laver baer et nyt spørgsmål som du så besvare og så giver jeg dig 200 points .. det snyd faktisk, men lovligt gjordt jo :D btw kan jeg godt lide pic 4 .. vis du så evt kan smide nogle skygger på eller fede effekts?? eller prøve at ændre farve eller mønster?
Avatar billede decade Nybegynder
07. juli 2003 - 00:24 #65
men snakkes ved i morn jo .. tak for alt indtil videre .. vil du forresten ik lige uploade ALLE de logos du har lavet til mig indtil videre???
Avatar billede miss-g Seniormester
07. juli 2003 - 00:24 #66
jo, det skal jeg nok *S*
Avatar billede decade Nybegynder
07. juli 2003 - 00:25 #67
tark søde *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
07. juli 2003 - 00:33 #68
Tak for point *S*
Avatar billede decade Nybegynder
07. juli 2003 - 00:48 #69
nummer 1 pic er fedt nok nu .. :D men one shot, one kill må godt være sammeskrifttype som det har i billede #5 :D ... snakkes i morn sweety