Avatar billede postndk Nybegynder
06. juli 2003 - 10:58 Der er 12 kommentarer

problemer med spamnet og outlook xp

Når jeg har cloudmark Spanmet installeret så kommer der fejl i outlook xp, når jeg afsender mails,

mailen bliver afsendt men den ligger stadig i outbox, og der kommer en fejl meddelelse.

når spamnet ikke er installeret er der ingen problemer.

Jeg vil være meget ked af at skulle køre uden spamnet, når jeg modtasger 30-40 spam mails hver dag.
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. juli 2003 - 12:23 #1
prøv at sætte din Office CD i og lav en Repair, det hjælper.
Avatar billede postndk Nybegynder
06. juli 2003 - 12:25 #2
nej det hjælper ikke , har jeg gjort .
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. juli 2003 - 15:04 #3
hvad laver en spanmet?
Avatar billede postndk Nybegynder
06. juli 2003 - 18:13 #4
ups, SPAMNET ... he he kig på www.cloudmark.com
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. juli 2003 - 18:17 #5
Nå, så var det Spamnet, der må være noget galt når de to ikke kan arbejde sammen, gennemgå grundigt indstillinger i Outlook og Spamnet.

Jeg bruger et andet der fungerer gnidningsfrit, det hedder IHateSpam.

http://www.sunbelt-software.com/product.cfm?id=930
Avatar billede snap Nybegynder
06. juli 2003 - 18:23 #6
det kan køre med Outlook 2ooo, men er du sikker på at det kan køre med Outlook XP ??
Avatar billede postndk Nybegynder
06. juli 2003 - 18:27 #7
retaxes, jeg har kigget lidt på ihatespam, men kører det på samme måde at det sletter spam når man modtager det ? ? ..

spamnet gør jo det at den checker al mail automatisk
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. juli 2003 - 21:50 #8
det gør IHateSpam også, når den opdager en spam finder den ud af om den er ny.
Er den ny trykker man på en knap der hedder +Is spam, man kan også rapportere den til deres central som så lægger den ind.
Man kan bounce spammen og m.m.
Den er 100% integreret in Outlook så jeg ikke skal sidde og filtrere manuelt.
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. juli 2003 - 21:51 #9
Den koster 19.95$
Avatar billede postndk Nybegynder
06. juli 2003 - 21:54 #10
kom med et svar retaxes, jeg har lige kigget på den og den virker ok, og den laver ikke p*s med min outlook xp, så tak for hjælpen
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. juli 2003 - 23:14 #11
du får et svar og tillykke med valget.

Alt om data har en test spamprogrammer i det sidste nummer og de valgte IHateSpam som den bedste.
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. august 2003 - 10:34 #12
hvad har du fundet ud af?