Avatar billede stue11 Nybegynder
05. juli 2003 - 16:21 Der er 16 kommentarer

Nyt chat site!

Hej X-Perter

Jeg, og nogen venner er ved at lave et site ligesom Arto.dk. Det vi mangler til det her projekt (Timpus) er:
-------------------------------------------
Crew
Grafikere
Programmører (helst PHP)
Reklamører
Nyheds skrivere, om det der sker i verdenen
Partnere
Evt. Sponser
-------------------------------------------
Kontakt måder:
ICQ: 147871710
MSN: g3tr0@hotmail.com

/Timpus Crew
Avatar billede stue11 Nybegynder
05. juli 2003 - 16:22 #1
Der må også gerne komme ide'er til sitet.

/Timpus Crew
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2003 - 16:27 #2
okay... hvad får vi for det?
Avatar billede stue11 Nybegynder
05. juli 2003 - 16:31 #3
Westhi lige NU er det kun et freelance. Men der kommer nok bannere, som alle som medvirker får et x antal % gør an på hvor meget dvs. at alle tjener lige meget

/Timpus Team
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2003 - 16:34 #4
jeg tror ikke du kan fordele bannerreklamers indkomst ud på et helt team som består af.. ja hvor mange? 8-10 stykker... hvad skal siden handle om? præcis det samme som arto.dk.. det er jo at opfinde den dybe tallerken 2 gange hvilket jeg ikke kan se formålet med :-/
Avatar billede stue11 Nybegynder
05. juli 2003 - 16:36 #5
Westhi > Ikke helt det samme. En chat hvor du selvfølgelig kan chatte, skrive i Gæstebøger (eller hvad det nu skal hedde), have venneliste, nyheder, og meget mere.
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2003 - 16:38 #6
ja okay... helt i orden.. jeg synes bare der findes utrolig mange af de sider og gider ikke lige give mig i kast med sådan en... men inden jeg smutter.. hvad har du tænkt dig at lave ? bare den der finder personer som skal drive siden?
Avatar billede stue11 Nybegynder
05. juli 2003 - 16:40 #7
Westhi > Står for designet, grafikken, og samle crew, adminstere siden.
Avatar billede amplificator Nybegynder
05. juli 2003 - 16:42 #8
Hvis andre folk skal stå for at drive siden, hvorfor er du så med? Jeg mener, der er jo ikke så forfærdeligt meget andet arbejde tilbage når først der er fundet det som du skriver i overstående besked?
Avatar billede stue11 Nybegynder
05. juli 2003 - 16:44 #9
amplificator > Står for designet, grafikken, samle crew, og adminstrere siden.
Avatar billede jonasm Nybegynder
05. juli 2003 - 19:06 #10
stue11 > Snakker vi timeløn, en fast pris eller ??
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2003 - 19:07 #11
jeg tror ikke timelønnen fra reklamebannere er særlig høj jonasm ;)
Avatar billede jonasm Nybegynder
05. juli 2003 - 19:18 #12
Neej mon dog, men de må da kunne tilbyde folk en respektabel løn af den ene eller den anden art ??
Avatar billede stue11 Nybegynder
05. juli 2003 - 21:41 #13
JonasM > Så langt er vi ikke kommet i nu. Jeg er ved, at lave et design.
Avatar billede mikker Nybegynder
06. juli 2003 - 08:59 #14
Idéen er som god nok, men den skal nok bare laves for sjov. Der er ingen indtjeningsmuligheder 'what so ever' i ovennævnte koncepti de første 5-8 år.
Men har I tålmodigheden og synes det er sjovt, kan det eventulet udvikle sig over samme periode. Tro ikke I bliver rige på bannere,d e kan højst hjælpe en smule med at betale web hotellet. :o)
Så start med dig selv og dine venner - og lad resten komme henover de næste par år.

- Mikker
Avatar billede stue11 Nybegynder
07. juli 2003 - 21:08 #15
mikker > VI har ikke aftalt, om der skal være bannere på. Men hvis der skulle, så ville det være hvor man fik et X antal point, for at klikke på banneret (men det kan man kun EN gang om dagen).
Avatar billede mikker Nybegynder
14. juli 2003 - 23:55 #16
Igen - Ideen er super. Al ære og respekt for jeres gå-på-mod og indstilling. Men gør mig lige en tjeneste og lad være med at sætte næsen op efter dne store gevinst. Det er MEGET svært at blive her-og-nu rig på nettet. Lad være med at starte alt for stort. Som man siger:
Man skal ikke slå et større brød op, end man kan bage.

- Mikker