Avatar billede milo Nybegynder
06. december 2000 - 11:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

projekt, ideer/hjælp

I en skole opgave har jeg fået en opgave, som jeg har lavet følgende produktbeskrivelse til, det jeg vil høre om, er, om der er nogen der har nogle kommentarer til nogle af tingene, fx noget der ikke kan lade sig gøre...
vil også gerne høre fra folk, der måske har nogle scripts liggeende, jeg måske ka få glæde af, eller måske vil lave det for mig (tvivler godt nok) men hvis der er, så nævn et antel points... for det :) - det skal helst laves i php/mysql - men asp/access kan også godt bruges... :)

NB. hvis I synes det er for uoverskueligt, kan jeg godt sende et word dokument hvor det står noget pænere :)

Here we go:

Hovedmenuen:

Forside
Kunde oprettelse
Kunde login
Frisør login

Kunde oprettelse:

Vælg brugernavn
Vælg password
Password igen

Fornavn
Efternavn
Adr.
Postnr/by
Tlf.
Mobil tlf.
E-mail

Kunde login:

Indtast brugernavn
Indtast password

Efter logget ind, funktioner tilgængelige:

Min staus
Min profil (redigere navn, adr, tlf osv. Samt password, man kan ikke redigere sit brugernavn)
Booking
Booking liste (oversigt over ledige tider osv.)

Min status:

Liste over bookede tider, og hvilken type klipning man har valgt
Annuller tid (skal gøres min. 24 timer før ens tid)

Booking funktionen:

Systemet henter de kundedata man skrev da man oprettede sig i databasen.

(vælges ud fra dropdownboxe)

(vælg tidspunkt)
mandag-lørdag / januar-december / antal dage i valgte måned

(Type klipning, for hver type er der en fast antal min. Der bliver sat af i systemet, fx alm. Herreklipning 20 min. Altså hver type har hvert sit antal. Fastslåede tids afsætning)

Alm. Herreklip
Alm. Dameklip
Farvning/afblegning
Etc.

(tekstfelt)

Evt. bemærkninger:

Frisør login:

Indtast brugernavn
Indtast password

Efter logget ind, funktioner tilgængelige:

Bookingsliste (Overskuelig liste over bookede tider, skal kunne trykke på en kunde for at se oplysninger, de skal også kunne indtaste direkte ind på bookingslistenn manuelt, altså hvis en kunde ringer til dem og bestiller tid)
Annuller bookinger
Avatar billede milo Nybegynder
07. december 2000 - 10:05 #1
Lige for at gøre det klart, folk har åbenbart misforstået siden der ikke er nogle svar. - DEt jeg vil, er ik at jeg vil have en person til at lave hele dette system for mig, jeg skal bare have kritik til det, fx. nogle funktioner der burde være der osv...
OG hvis der er nogen der har nogle færdige sources liggende der kan være til gavn tager jeg da gerne imod dem :)
Avatar billede lsn1 Nybegynder
09. december 2000 - 12:59 #2
Sig mig... Er det et program, som du vil have, at vi skal lave for dig?
Eller skal vi bare komme med ideer?
Jeg kan godt lave sådan et program, men så bliver det i Delphi (Object Pascal).

Programmet kommer til at koste  500 kr.
Hvis du så vil have kildekoden til det, kommer det til at koste 1000 kr.

Altså: Alt i alt: 1500 kr.
Hvis du er intresseret, kan du bare skrive en email til mig på: lsnwebmaster@email.com
Ja, ja. Selvfølgelig skal du da nok få en demo af mit program, så du ved hvad det er du køber.

LSN
Avatar billede milo Nybegynder
14. december 2000 - 08:21 #3
I guess not