Avatar billede leif Seniormester
24. juni 2003 - 15:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Not allowed when not Administrator

Hej,

Jeg har et problem. Jeg har en PDC med nogen bruger som self. ikke er administratorer, de har problemer med at køre ICQ. Hvad skal brugerne have fuld rettighed til for at det virker som det skal ???

Fra
Leif
Avatar billede jensendk Nybegynder
24. juni 2003 - 15:55 #1
Avatar billede leif Seniormester
24. juni 2003 - 16:29 #2
jensendk -> Hvad hjælper det mig ???
Avatar billede alleykat Nybegynder
06. juli 2003 - 22:59 #3
De skal så hut jeg visker være Local Administrator for at det virker.
Avatar billede leif Seniormester
06. juli 2003 - 23:23 #4
Ja, det er jeg klar over, men er der ikke noget jeg kan give dem rettighed til så det virker, jeg vil ikke have at nogen brugere ud over dem jeg bestemmer har rettigheder til at ændre på maskinernes opsætning !!!

Men okay, ingen som åbenbart kan hjælpe.

Lukker.
Avatar billede alleykat Nybegynder
06. juli 2003 - 23:28 #5
ah... synd, det tror jeg ellers godt jeg kan klare...
Avatar billede leif Seniormester
11. juli 2003 - 11:29 #6
Okay, jeg har faktisk fundet en løsning. Installer ICQ lite i stedet for, den er skravet, men kan det man normalt skal bruge. Den virker også selvom at folk ikke er Administrator.