Avatar billede mir5 Nybegynder
23. juni 2003 - 10:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger studiejob i Aalborg

Hej!
Jeg står og skal flytte til Aalborg i sommerferien, og vil gerne til at finde et job som jeg kan ha' ved siden af mit nye studie...
Jeg arbejder p.t som freelance webdesigner,

Jeg er ikke exp i W3C's standarter ...(men arbejder på det...), men jeg kan min
photoshop og mange af de andre tunge adobe programmer...

Derudeover har jeg en god viden om brugervenlighed, samt basisviden om asp, php
mv. Jeg ved lidt om server og netværk...men mest i terorien :)

Men hvis der er nogen der kan bruge/eller kender nogle som kan bruge
mig og mine evner..så skriv et indlæg eller skriv til mig på mir@mm-dev.dk

Jeg har p.t ikke så meget af mit arbejde på nettet, men der er lidt på

http://www.mm-dev.dk/mm-dev/refweb.html
http://www.mm-dev.dk/REF/index.html
http://www.hodsager-rideklub.dk (har kun lavet gfx)...

MVH.
Mikael

PS: I behøves ikke komme med kritik af mit arbejde, eller lign. da det ikke er kritik
jeg p.t søger :)
Avatar billede maria.cand Nybegynder
03. juli 2003 - 17:38 #1
Hvad skal du have for, at lave en hjemmeside?? Aalborg området
Avatar billede mir5 Nybegynder
03. juli 2003 - 23:32 #2
Hej!
Det kommer meget an på dine ønsker og krav....
du er meget velkommen til at sende mig en mail på mir@mm-dev.dk, med mere information om dit projekt, så kan jeg komme med et uforpligtende tilbud.
mvh.
Mikael
Avatar billede maria.cand Nybegynder
04. juli 2003 - 16:13 #3
ok - det vil jeg gøre efter sommerferien
Avatar billede mir5 Nybegynder
08. juli 2003 - 18:35 #4
lukkrt