Avatar billede cyberjoker Nybegynder
23. juni 2003 - 00:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Screenshots i Windows mediaplayer - platumuligt ?

Hej ...

Jeg har tit og ofte villet tage et screenshoti Windows Mediaplayer, men er blevet lige skuffet hver gang, idet det ikke har kunnet lykkes ....
Er der nogle her på eksperten.dk der har en idé til om det evt kan lade sig gøre, og evt. hvordan ????

Eksterne links til løsning af problemet er MEGET velkomne:)

/Cyberjoker
www.freefiles.dk
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. juni 2003 - 00:35 #1
bsplayer kan du bruge istedet
www.google.com
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2003 - 00:46 #2
Du kan tage screenshots med det smarte screenshot program HyperSnap!

Hvilket kan downloades på www.download.com
Avatar billede 2-maz Nybegynder
23. juni 2003 - 00:49 #3
se venligst ekspertens regler 2.1.6
Avatar billede cyberjoker Nybegynder
23. juni 2003 - 02:35 #4
Beklager Metal Hansen :o(  BSPlayer er ikke andet end 100 vis af fejlmeddelelser, den generede masser af fejl, når jeg forsøgte at åbne dem .
så den kan jeg ikke give points for :o(

>pacr00n: Hypersnap udførte jobbet perfekt ... tak for det :)
Du får de 100 points :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. juni 2003 - 07:36 #5
cyberjoker > mon ikke det er en fejl 40 ?!
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2003 - 10:56 #6
Tak for point.

2-maz : Mit link var relevant som svar, vil jeg vove at påstå, da hvis jeg ikke havde postet et link, ville han ikke vide hvor han skulle finde det.
Som hjælper, må man jo tage udgangspunkt i, at spørgeren kan være alt fra totalt nybegynder til erfaren bruger, og hvis førstnævnte var tilfældet, ville det ikke være sikkert han/hun ville vide hvor der skulle søges, efter dette program. (Da det var underforstået at der fandtes en Trial version, og at jeg selvfølgelig ikke reklamerer for ulovligt softwarebrug)

/Pacroon out
Avatar billede 2-maz Nybegynder
23. juni 2003 - 13:49 #7
pacr00n: Det var godt nok til cyberjoker, pga. det link i hans signatur... :)
Avatar billede metalspaden Nybegynder
29. oktober 2003 - 13:31 #8
*host* :D