Avatar billede fjammi Nybegynder
21. juni 2003 - 15:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med hitcount.dk

Er der nogen der har erfaringer med hitcount.dk?
Hvordan er deres oppe tid?
Er det pengene værd eller er der noget andet der er bedre?
Avatar billede miss-g Seniormester
21. juni 2003 - 16:12 #1
Jeg bruger hitcount og har brugt det siden dengang det var gratis. Jeg har aldrig haft problemer med dem - kan til hver en tid se en opdateret statistik. Den er meget udførlig - mange ting man kan se.

Er selv benåret over den funktion: Se hvor folk kommer fra. Man kan se hvilket link de har trykket på for at havne på min side, og man kan se hvilke søgeord der er brugt osv. MANGE funktioner *S*
Avatar billede fjammi Nybegynder
21. juni 2003 - 23:19 #2
Er der ingen andre der har erfaringer med hitcount?
Avatar billede miss-g Seniormester
22. juni 2003 - 17:06 #3
Og én af de få countere der kan være usynlig (man kan selv vælge) *S*
Avatar billede fjammi Nybegynder
24. juni 2003 - 22:53 #4
Er der overhovedet ikke andre end miss-q der har erfaringer med hitcount?
Avatar billede miss-g Seniormester
25. juni 2003 - 00:54 #5
Synes også det er utroligt at andre ikke har hørt om det - men det er nok heller ikke et mægtigt firma. Det er først for nyligt at de er begyndt at tage penge for at bruge deres statistik.
Avatar billede hkm Nybegynder
26. oktober 2012 - 16:08 #6
Ved godt at dette er en gammel tråd...
Men der er sket en del på http://hitcount.dk siden, vi har i dag fået et nyt design samt nye funktioner. Så kik forbi, for det er med tiden kun blevet endnu vigtigere, at følge med i hvordan besøgende finder din hjemmeside og hvor de kommer fra.