Avatar billede sinus-c Nybegynder
20. juni 2003 - 10:50 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Webmail, uden password prompt

Hej,

Er det muligt at, hvis brugeren allerede er logget ind i Notes, at få webmail til IKKE at prompte, når man går ind på f.eks. "mail/myMailbox.nsf" ?

Eller på en måde synkronisere NT brugere med Notes?!?

På forhånd tak.
Avatar billede tonygh Nybegynder
20. juni 2003 - 11:03 #1
Hvis du har sat kryds i "Single logon" Under installatio af notes, bliver password outomatisk synkroniseret med NT.
Avatar billede sinus-c Nybegynder
20. juni 2003 - 11:16 #2
Er der nogen måde hvorpå jeg kan ændre eller se instillingen for "Single logon", da det ikke er mig der har installeret Notes på maskinen??
Avatar billede sinus-c Nybegynder
20. juni 2003 - 11:19 #3
Er det under installationen af Notes klienten eller serveren at denne indstilling skal være slået til?
Avatar billede sinus-c Nybegynder
20. juni 2003 - 11:31 #4
Så vidt jeg kan forstå så virker Single Logon featuren KUN når du starter Notes Client og ikke hvis du tilgår basen via en browser?!?!?!?!?
Avatar billede tonygh Nybegynder
20. juni 2003 - 11:44 #5
For at fjerne "Single Logon" skal du lave en ny installation af notes.
Din browser(IE) husker dit brugernavn og password som default, medmindre du har fjernet denne funktion. Under funktioner, internetinstillinger, indhold og outofuldførelse skal du fjerne fluebinen i "brugernavne og adgangskode i formularer". Se om det hjælper.
Avatar billede sinus-c Nybegynder
20. juni 2003 - 11:44 #6
Har opdateret mit spørgsmål til et lidt mere relevant spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/367111