Avatar billede martinus197329 Nybegynder
18. juni 2003 - 23:42 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Gemme html editor side i?

Jeg har lavet en hjemme side i Netscape Composer, og de sider jeg med held har oploaded er kun med tekst.
Dem har jeg kaldt f.eks 2.html 3.html 4.html osv...

Nu prøver jeg så at oploade en side fuldstændig som jeg plejer. Men denne gang med billeder på.
Skal man kalde siden noget andet end  .html når der er billeder på???

Den vil ikke rigtig som de andre sider.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. juni 2003 - 23:43 #1
du skal ikke kalde den noget andet, selvom der er billeder på
Avatar billede gumphfy Nybegynder
18. juni 2003 - 23:44 #2
prøv at kopiere koderne ind i et notepad dokument og gemme det som .htm.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. juni 2003 - 23:44 #3
dog skal du huske at angive den rette sti til billedet, så du ikke bare henviser til filen på din egen computer, og hvis din editor ikke automatisk sender billedet med, så skal du huske at uploade det også
Avatar billede melao Nybegynder
18. juni 2003 - 23:44 #4
nej du skal ikke kalde siden noget andet, har du indsta billederne korrekt og brugt en god sti til billederne.
god sti dvs.
intet mellemrum
ingen speicel ting
har du styr på hvilke bogstaver der er med stort og lille? Nogle servere er der ex. forskel på Minkat.gif og minkat.gif

Giv os ev. en link til siden, så er det nemmere for os at se fejlen.
Avatar billede gumphfy Nybegynder
18. juni 2003 - 23:45 #5
og nej sider med billeder på skal ikke gemmes som andet end .htm
Avatar billede melao Nybegynder
18. juni 2003 - 23:46 #6
indsat even
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
18. juni 2003 - 23:50 #7
Ok..tak skal i have. Det lykkedes. Efter 10 timer foran skærmen som nybegynder er det fedt med en site som denne, når jeg stirrer mig blindt på et problem.
Jeg vil jo gerne give jer alle et accepteret svar. Hvordan gør jeg så det?
18. juni 2003 - 23:52 #8
Men du skal selvfølgelig huske at uploade billedfilerne også.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. juni 2003 - 23:53 #9
vi er her for det samme, så spørg endelig en anden gang
Avatar billede melao Nybegynder
18. juni 2003 - 23:58 #10
:)
Avatar billede gumphfy Nybegynder
19. juni 2003 - 00:31 #11
du skal bare maker os alle sammen og trykke på accepter
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. juni 2003 - 09:45 #12
takker for point :-)