Avatar billede bo_t_holm Nybegynder
18. juni 2003 - 16:45 Der er 3 løsninger

Bærbar IBM

Hej!

Jeg er den heldige ejer af en IBM Thinkpad R32

http://www.edbpriser.dk/computere/notebook-top10.asp?ID=1464658117

Mit sprøgsmål lyder:
Er graffikkortet indbygget? Er det mulig at sætte et bedre i eventuelt?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. juni 2003 - 16:47 #1
Ja selvfølgelig er grafikkortet indbygget.

Det er muligt at sætte et nyt i, men så skal du sende computeren ind til den butik hvor den er købt, begynd aldrig selv med at pille ved det.
Avatar billede mastershogun Nybegynder
18. juni 2003 - 16:56 #2
Produktspecifikation:

--------------------------------------------------------------------------------

CPU: Mobile Pentium 4 1,6 GHz
Ram: 256 MB
Harddisk: 20 GB HD
Drev: DVD-drev
Skærm: 14,1` TFT (1024*768)
Grafikkort: ATI Mobility RADEON 7000 - 16MB DDR ram
Modem/Lan: 56K modem / 100Mbit netkort
Porte: 2 stk. USB, Infrarød, S-video udgang, Par
Vægt: 2600 gram
Software: Windows 2000
Garanti: 1 års garanti - 2 års reklamationsret
Modelnummer: TR9BMDK
Avatar billede tbr-doa Nybegynder
18. juni 2003 - 17:56 #3
arbejder med rep af ibm maskiner, har ikke haft den model skildt ad
men har ikke set et løst grafik kort i en ibm som kunne skiftet du med noget bedre sorry, i øvrigt sidder grafik kortet på systemboardet de sidste 3-5år