Avatar billede niller02 Nybegynder
14. juni 2003 - 13:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ac3 problemer i virtual dub

jeg KAN ikke få virtual dub til at lave en .wav fil ud fra min divx med ac3.

Jeg har installeret ac3 codec (og min Gspot er med på dén) -men hvad gør jeg mon forkert?

Jeg vil lave en vcd (med TMPGenc) - men kan jo ikke bruge et lydspor på 48kHz??
Avatar billede xziznoel Nybegynder
01. september 2003 - 23:28 #1
havde samme problem alt hvad du skal bruge er her www.dvdrip.dk
Avatar billede niller02 Nybegynder
02. september 2003 - 13:42 #2
fino, langt om længe fik jeg et svar ; )

Takker og kvitterer!