Avatar billede klister_ Nybegynder
13. juni 2003 - 20:59 Der er 23 kommentarer og
3 løsninger

Nokia 3510i til 50 kr?

Min far siger man kan købe en nokia 3510i til omkring 50 kr! Og da jeg skal ha ny mobil vil jeg gerne ha sådan en! Jeg har kigget på Wanna-Save.com men der har den kun en til 299.-

Andre steder man kan få den til 50 kr, eller deromkring?
Avatar billede simonhusby Nybegynder
13. juni 2003 - 21:12 #1
Hvis du skal ha' den til 50 kr. i Danmark, er den sandsyligt med Telia abonnoment til 120 kr om måneden, men fri sms... Tjeck på www.froogle.com
Avatar billede tommyv Nybegynder
13. juni 2003 - 21:27 #2
Telekæden har i øjeblikket tilbud på Nokia 3510i til kr. 49 HVIS man afleverer sin gamle mobil :-) Det er med Telia Xpress...
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
13. juni 2003 - 23:20 #3
Her er linket du leder efter:
http://tele-k.dk/product.asp?product=184

Jeg har selv lige bestilt en sådan. Hvis du kan betale over nettet, koster den (incl. div.) ca. 110 kr + abonnement (ca. 99 + (6 x 120))
Altså ca. 930 alt i alt, når ALT er betalt.

Du kan selvfølgelig også lukke den op før abonnementets løbetid hos:
http://www.gratisunlock.dk/Unlock.asp

Og så ellers købe et tele-kort hvor DU bestemmer dit nye telefonnummer igennem:
www.CBB.dk
Det er lækkert selv at kunne vælge sit nye telefonnummer direkte på websitet.

Ja, så er du fuldt udrustet til at købe ny mobilos!  :-)
Avatar billede chalde Seniormester
13. juni 2003 - 23:23 #4
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juni 2003 - 08:50 #5
Nu er der ikke noget specielt ved at kunne vælge site telefon-nummer
over internet.

Det kunne man hos Telmore for ca. halvandet år siden !
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
14. juni 2003 - 09:08 #6
Jeg fortæller også bare hvor og hvordan han kan gøre det hele. Altså en samlet vejledning/løsning.
Selvfølgelig er der da andre løsninger for de enkelte muligheder, men nu har han fået en løsning der sandsynligvis er den billigste, og hvor han alligevel har visse valgmuligheder.

Desuden var spørgsmålet heller ikke, om "der er noget specielt ved at kunne vælge site telefon-nummer over internet", vel???
Avatar billede riptorian Nybegynder
14. juni 2003 - 09:32 #7
Kig evt. på.
http://www.mobilpriser.dk.
Jeg ved ikke om den er der inde til den pris, men det er billigt. :)

Mvh. Riptorian
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
14. juni 2003 - 09:39 #8
-->riptorian :
Det var også først dérinde jeg fandt tilbudet. Men efter at have ledt imellem de forskellige tilbud, er det jeg har skrevet, klart det billigste.  :-)
Avatar billede riptorian Nybegynder
14. juni 2003 - 09:41 #9
brokkehoved -->
Jeps, de er ret billige. Men ikke altid priserne liiiiiiiiiiige passer. ;)

Mvh. Riptorian
Avatar billede rebecca Novice
14. juni 2003 - 12:09 #10
Elgiganten har en 3510i med Tdc mobilbonus abb. til 299.00kr abb.30 kr pr.md
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juni 2003 - 12:16 #11
Så 300 for telefon + 100 for unlock + 6 * 30 for abonnement = 580 ialt ?
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
14. juni 2003 - 12:17 #12
-->riptorian :
Hvad mener du med at "priserne ikke altid lige passer"? Der er selvfølgelig en kontrakt som er bindende begge veje, for begge parter. Så det er noget vrøvl, det du siger. Ihvertfald i dette tilfælde.  :-)
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
14. juni 2003 - 12:19 #13
-->arne_v:
1: Unlock er gratis, som jeg har beskrevet.
2: Glemmer du ikke prisen for oprettelsen?
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juni 2003 - 12:22 #14
Jeg kender ikke gratisunlock - jeg ved at man kan få det lavet for 100.

Der stod ikke noget om oprettelse i Rebeccas kommentar.
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
14. juni 2003 - 12:30 #15
-->arne_v:
Hvorfor klikker du så ikke på linket og ser efter med dine egne øjne?  :-)

Desuden: Der skal betales yderligere 200 kr i tillæg (foruden selve oprettelsen) for tilbudet hos El-giganten... Det står med småt...  :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juni 2003 - 12:40 #16
Og hvad er oprettelsen ?
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
14. juni 2003 - 14:37 #17
-->arne_v:
Oprettelse: 99.- kr.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juni 2003 - 14:42 #18
Så du siger 300 for telefon + 200 for et eller andet + 100 i oprettelse
+ 6 * 30 i abonnement = 780 ?
Avatar billede fathat Nybegynder
14. juni 2003 - 14:45 #19
brokkehoved > Du må gerne ligge et svar!
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juni 2003 - 20:40 #20
Øh. Brokkehoved har lagt et svar 13/06-2003 23:20:02 (930 kr. + CBB) !
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
14. juni 2003 - 20:54 #21
Ja, tilbudet fra El-giganten er også ok, det er et tilbud som først i kommet i dag (hos mig altså), og sælges først fra¨på mnadag af. Hvis der altså ikke opstår flere "det står med småt"-overraskelser... specielt når vi har med TDC at gøre... *gys*

Der er sparet 100 kr. på linket til www.gratisunlock.dk/Unlock.asp

Vedr. linket til www.CBB.dk , så er det ihvertfald en god og behagelig måde at finde sit nye telefonnummer på. Og så er der MASSER at vælge imellem.
Der skal nok være flere på nettet som også tilbyder at man kan vælge sit eget telefonnummer selv; men nu ville jeg jo gerne give en hel løsning med alt incl., derfor dette link.
Avatar billede fathat Nybegynder
15. juni 2003 - 12:49 #22
i vil ikke have point!

Kommentar: fathat
14/06-2003 14:45:34    brokkehoved > Du må gerne ligge et svar!

Lukker selv så!
Avatar billede fathat Nybegynder
15. juni 2003 - 12:50 #23
=S Nå ikke
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
15. juni 2003 - 15:33 #24
-->Klister:
Selvfølgelig er points velkomne. :-)
Jeg havde ellers allerede lagt en svarmulighed tidligere, men jeg må hellere lægge en nu, for at være sikker.
Men jeg håber at div. links og selve samtalen gav dig de svar du havde brug for, til at træffe det rigtige valg.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juni 2003 - 15:40 #25
Måske hænger det sammen med at det er klister som har stillet spørgsmålet
men fathat der beder om svar ??
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
15. juni 2003 - 15:44 #26
-->arne_v:
Nåe ja, det havde jeg helt overset.  ;-)