Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
07. juni 2003 - 23:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

åbne link i nyt vindue

Når jeg åbner et link i nyt vindue (shift-venstreklik, eller højreklik open in....) så åbner det nye vindue ikke i samme størrelse som det vindue jeg kommer fra (som er åbnet maksimeret).
Hvordan får jeg IE til altid at åbne i fuld skærm?
Avatar billede repsak Nybegynder
08. juni 2003 - 01:00 #1
1. Åben en browser
2. Maximér den
3. Hold Ctrl. nede og luk browseren igen
4. Så gemmer IE din indstilling og nu skulle alle vinduer åbne som du vil: maximeret
Avatar billede miss-g Seniormester
08. juni 2003 - 01:58 #2
Jeg har samme problem, men har læst et tidligere svar om det samme. Prøvede alt hvad der blev foreslået, men det virker bare ikke.

Heller ikke den med at holde CTRL ned, når man lukker.
Avatar billede miss-g Seniormester
08. juni 2003 - 02:38 #3
Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
08. juni 2003 - 12:26 #4
tja, det var slet ikke så svært endda :-) Har lige prøvet - det lader til at virke.

Internet Explorer remembers the last setting of the last browser window when you close it. Sometimes it backfires causing windows to open smaller or larger than we want. Follow the instructions below to reset browser windows to open the size you want.

1. Close all browser windows but this one.

2. If you maximized this page before you started reading you need to click the restore down button. Its the pair of boxes between the X and the
  • minimize button. If you didn't maximize this page before you started reading you can skip this step and go to the next.

3. All windows but this one should be closed. This window should not be maximized. Grab the corner of this browser window with your mouse and stretch it to the size you want. If you want windows to open full screen you have to stretch it as far as possible with the corners. DO NOT use the maximize button.

4. Once you have this window stretched to the size you want.. Click the X to close it.

5. All new windows should open to the size you set. If Internet Explorer's browser size memory gets screwed up in the future just follow these instructions again.
Avatar billede miss-g Seniormester
09. juni 2003 - 00:06 #5
Ja, du har ret! Dælme!! Det virker - man skal bare hverken bruge CTRL eller SHIFT som alle skriver. Fandt du svaret i et af de link jeg lagde?
Avatar billede repsak Nybegynder
09. juni 2003 - 00:09 #6
hehe der er noget som tyder på at svaret er fundet andetsteds siden at dit svar blev afvist :-)
Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
09. juni 2003 - 20:10 #7
jeg fandt det faktisk bare ved at søge lidt på google, så dukkede den samme løsning op flere gange.