Avatar billede vqlse Nybegynder
04. juni 2003 - 07:39 Der er 20 kommentarer

Webmaster/web-designer som vil lave design?

Hej, jeg har en nystartet CS clan som gerne skulle ha' en HP. Navnet på clanen er [eSport.eVolution]

Design: Inden du kommer ind skal der være et stort logo som på www.clan-soa.com (dog ikke magen til! "make youre own, copi'ng is lame")

Menu
Menu'en ude til venstre skulle gerne ligne noget af, www.clan-aod.dk (det med englen ser fedt ud :))(dog ikke det samme!)

Øverst oppe på siden skal der være plads til et logo, som skal "slices" ned til højre og venstre da der også skal være en højremenu (kommer vi senere til!) (kig evt. her www.stivan.dk )

I midten skal der være "nyheds-posten" - du ved, (se eks her => (tror i kender det, da det er MEGET normalt) www.clan-affe.dk , www.clan-aod.dk , www.stivan.dk .. (jeg kunen blive ved) de eneste "specielle" ting er at der skal være ved den er at man kan se dato på hvornår det er postet, og en fed baggrund l.ign. den her => www.octa.1go.dk

Og så til sidst, en menu ude i højre side. Det eneste der skal være plads til der er, Polls, og "reklamebanner" (du ved, de små der blinker) og et link til min mIRC chan.

GL

P.S hvis jeg kunne have givet jer 420 point, havde jeg gjordt, da det er et stort arbejde.
Avatar billede vqlse Nybegynder
04. juni 2003 - 07:51 #1
Der skal lige skrives at det der Store logo, som på SoA's skal virke som enter =).. det var alt for nu.. skal i skole =)
Avatar billede locturian Nybegynder
04. juni 2003 - 09:26 #2
OMG! Hvorfor kommer folk på eksperten, og tror at de kan betale mange timers arbejde, med point? - Eksperten.dk er hjælp til selvhjælp. Vil du have en færdig løsning, må du hoste op.... Nogen af os har jo også regninger at betale.. Tror de er rimelig ligeglade med eksperten point nede i banken ;)
Avatar billede vqlse Nybegynder
04. juni 2003 - 09:35 #3
Ja, men der er nogle der måske sidder og keder sig foran computeren, som måske ikke har meget at lave. Jeg henvender mig ikke til personer som har andet at lave som skal sidde og bruge tid på det. Jeg kender da 2 personer som laver Gratis HP, men søger kun efter en herinde da de andre 2 ikke har megen tid. (lektier, o.s.v). Kunne jo være en som kunne det og kedede sig, som ville lave en. ;)

Og for det andet, mener en af de 2, af det er lamt at forlange penge for design :) - Og der kunne jo være en med samme indstilling ?
Avatar billede locturian Nybegynder
04. juni 2003 - 09:39 #4
hehehe, lamt at forlange penge for design? Sure sure, derfor webbureauer tager op til 1500,- (måske mere?) i timen ex. moms for det? yes, ok....
Avatar billede cdc Novice
04. juni 2003 - 09:44 #5
Hvis du kender to der vil lave det gratis tror jeg du skal vente til de får tid til at lave noget til dig
Avatar billede vqlse Nybegynder
04. juni 2003 - 10:24 #6
Hmm.. det må jeg så gøre.. Men min tålmodighed er lille :/.. kan ikke vente uger på det :) ... men skidt så.. 1500 Kr! *w00t* hvem gider betale det for design ??.. (så kan jeg sQ godt lave mit eget selv!) .. men det er sQ ik' så kønt, men så må jeg skaffe sponsorer til min clan så jeg kan betale ;)...
Avatar billede locturian Nybegynder
04. juni 2003 - 10:32 #7
Ehh, dem der gerne vil have et professionelt design måske ?
Men hvis du finder en sponsor, vil jeg da med glæde hjælpe dig, for en rimelig pris...
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2003 - 11:56 #8
du er da det mest latterlige, betaler du heller ikke for spil? cd'er? tøj? møbler osv.
Det laver du vel oss bare selv, så pyt med at det ikk bliver så pænt
Avatar billede vqlse Nybegynder
04. juni 2003 - 13:03 #9
phunky jo... Men Web-design er evt. ikke livs-nødvendigt ?
Avatar billede locturian Nybegynder
04. juni 2003 - 13:37 #10
Og det er en cs-clan ?
Avatar billede vqlse Nybegynder
04. juni 2003 - 13:42 #11
Ja
Avatar billede locturian Nybegynder
04. juni 2003 - 13:45 #12
hehehehe, yes my boys - det siger vi så :)
Avatar billede vqlse Nybegynder
04. juni 2003 - 13:46 #13
Locturian - ehh.. laver du en ? :)
Avatar billede locturian Nybegynder
04. juni 2003 - 13:50 #14
Ja, hvis du betaler mig for det... Hvis jeg skulle lave designs til alle de cs-claner der spurgte mig, kunne jeg ikke lave andet....
Avatar billede vqlse Nybegynder
04. juni 2003 - 13:51 #15
Hvor meget ? P.S har du MSN ? min mail er RoarPetersen6@msn.com
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
12. juni 2003 - 16:32 #16
Jeg kan designe en side for dig for en 1000 kr. kontakt mig på Admin@ultraz.dk hvis du er interresseret.
Avatar billede stue11 Nybegynder
12. juni 2003 - 21:54 #17
Kontakt mig på MSN: g3tr0@hotmail.com
Avatar billede zuiq Nybegynder
17. juni 2003 - 13:05 #18
Hehe, du mener du  henvender dig til de folk som ikke har noget liv.. aha :)
Avatar billede zuiq Nybegynder
17. juni 2003 - 14:21 #19
Jeg kan lave det du har nævnt for under 500 kr., med siden kan der, til samme pris følge et nyheds sys., og et content editor system.

Tjek fx.:
http://zuiq.shadeles.dk (er under udvikling)

-Mads
Avatar billede zuiq Nybegynder
17. juni 2003 - 14:23 #20
Og nå ja, har allerede lavet et member system til en anden klan.
Der kan man fx. vælge hva et våben der er ens ynglings, og så kommer der automatisk et billede af det på medlems siden.

Og hver medlem kan logge ind og ændre deres oplysninger, og dem som er admin kan på deres medlemsside når de er logget ind også styre nyheder derfra.

Det er vist noget du/i også kan bruge.

Det kan du se her:
http://zuiq.shadeless.dk/ntb/ - og klik på members.asp

-Mads