Avatar billede cyruz Nybegynder
02. juni 2003 - 18:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Radeon 9000 PRO M. TV-Out?

Jeg har et radeon 9000 pro med tv-out. Det har virket før hvor jeg har overført billedet med mediaplayer og nimo codec pack installeret. Når jeg overføre billedet til tv'et nu, viser den mediaplayer på tv'et men ikke selve filmen man afspiller. Der hvor filmen skulle være er der bare sort på tv'et. Den starter et codec op der hedder DivxG400 fra nimo codec pack, men der sker stadig ikke rigtig noget.

Nogle ideer?
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juni 2003 - 18:02 #1
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=cyruz&option=24

Gider du lige afslutte dine gamle spørgsmål eller giv feedback i dem.
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. juni 2003 - 18:05 #2
godt lrd altid er vågen mht. dette!
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juni 2003 - 18:06 #3
Var det ironisk :;-)
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. juni 2003 - 18:09 #4
niks! Jeg synes kun at det er godt! :-)

Så hjælper man kun dem der har fortjent det!
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 18:10 #5
Skynd dig at få fjernet Nimo. Specielt den G400. Mener det er til Matrox kort.
Højreklik på dit skrivebord -> egenskaber.
Settings->advanced.
Klik på fanbladet "Overlay" og hak af i "Theater mode"
Så skulle det spille.....
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 18:14 #6
ingen feedback ? eller det virker måske bare ?
Avatar billede cyruz Nybegynder
02. juni 2003 - 18:16 #7
Behøvede ikke at fjerne nimo codec pack. Men satte den i theater mode ligesom du beskrev og det var det eneste der skulle til. Mange tak for hjælpen m8.

Til lrd: Jeg er i fuld gang med at få dem godkendt, har været lidt væk for nettet, beklager...
Avatar billede cyruz Nybegynder
02. juni 2003 - 18:24 #8
Yep, det virkede uden problemer....
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juni 2003 - 18:26 #9
Herligt med god feedback :-)

Hygge