Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2003 - 13:39 Der er 7 kommentarer

"Powered By" Mærker?

Da jeg i går købte mit nye MSI bundkort var der et lille klistermærke med til at sætte på PC'en som siger at her i er der MSI. Er det ikke muligt af få nogle med Nvidia og AMD?
Avatar billede tgm Nybegynder
31. maj 2003 - 13:41 #1
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2003 - 14:14 #2
Lidt, men dog ikke helt præcist :P
Avatar billede kadann Nybegynder
31. maj 2003 - 14:35 #3
Prøv at smide en mail til AMD..

De havde på et tidspunkt en side, hvor man kunne bestille klistermærker i den retning.. mht. Nvidia.. tja.. prøv det samme til dem?
Avatar billede chalde Seniormester
31. maj 2003 - 16:07 #4
tror også du kan spørge de fleste computerbutikker... de ligger sikkert inde med alt for mange som har fulgt med diverse hardware...
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. maj 2003 - 21:37 #5
det kadann refererer til er denne side: http://www.amd.directmailsystems.co.uk/amd.html?AgreeConditions=ON

Dog er det ikke længere gratis...
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2003 - 11:38 #6
Tak for linket john_stigers!

Fire $/£ kommer jeg nok over! :P
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2003 - 20:56 #7
;)