Avatar billede zevicez Nybegynder
28. maj 2003 - 18:34 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Køb af Bærbar

Hej derude eksperter..
Jeg har brug for lidt vurdering af en bærbar. Det drejer sig Dell's bærbare Inspiron serie..
Nogle der har gode erfaringer med Inspiron 8500 .. se her:
http://www.euro.dell.com/countries/dk/dan/dhs/products/model_inspn_inspn_8500.htm
Ellers vil jeg meget gerne høre nogle forslag til hvilken bærbar man skal købe, når prislejet er ca. 16k :)
På forhånd tark
Vh Esben Baymler
Esben@Baymler.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. maj 2003 - 18:39 #1
Dell computere plejer at være rimelig gode og holdbare, men jeg har ikek selv kendskab til dem.
Der imod sidder jeg ved en Asus bærbar lige nu, som jeg købte for 1½ år siden, og den har kørt uden problemer. Kvalitetsmæssigt svarer det nogenlunde til dell's computere.
Mit forslag er følgende computer:
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=L3800C-COM/200
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. maj 2003 - 18:40 #2
Er nok lidt billigere hos www.laptop4u.dk

Tror det er denne:
http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=AsusL3800
Avatar billede zevicez Nybegynder
28. maj 2003 - 19:04 #3
Det eneste minus ved Asus's bærbare er deres graffik-kort.. De er ret dårlige, og den bærbare jeg leder efter skal bruges meget til fremvisning af billeder, film m.v!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. maj 2003 - 19:11 #4
zevicez >> Tror jeg stadig ikek der bliver noget problem!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. maj 2003 - 20:31 #5
jeg har en Dell Inspiron 8100, og jeg kan kun sige at det er kvali' for pengene..

Den yder utrolig godt, og deres support er rigtigt god *hvis der skulle være problemer med noget hardware, så sender de en tekninker ud til DIG og laver den on-site*
Det eneste der irritere mig idag 2år efter, var at jeg ikke købte den med 3års on-site garanti ;o)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
28. maj 2003 - 20:35 #6
tja jeg foretrækker helt klart IBM´s ThinkPad. Har en T30 som har kørt utroligt stabilt. De er lidt dyrere end de andre mærker, men kvaliteten er god :)

du kunne fx vælge denne her
http://www.computerstore.dk/shop/VareKort.asp?vn=PCBIB0165&kat=PC-PDA&subkat=pc-pda2